Gjest Advena Skrevet 8. desember 2007 #941 Del Skrevet 8. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #942 Del Skrevet 8. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #943 Del Skrevet 8. desember 2007 Hjemme alene. Har hatt kiwii-time på badet. Dusjet leeenge,shavet hele kroppen,skrubbet og smurte meg inn med krem. Herlig! Nå skal jeg gå gjennom posten for 2 uker eller noe. Håper det ikke er noen regninger som skulle vært betalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. desember 2007 #944 Del Skrevet 8. desember 2007 Det hørtes helt herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #945 Del Skrevet 9. desember 2007 Det hørtes helt herlig ut! Det var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 9. desember 2007 #946 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. desember 2007 #947 Del Skrevet 9. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #948 Del Skrevet 9. desember 2007 Hvordan går det? Det går ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #949 Del Skrevet 9. desember 2007 Bestis har vært på besøk i hele kveld. Vi har skravlet,planlagt julen og spist pizza. Kjempekoselig! Har akkurat pratet med sambo på telefonen nå. Var jeg som ringte,for jeg trenger bilen etter jobb i morgen, og han har hatt den hele helga. Virker som om det går litt bedre med han nå. Han snakker om å finne seg en egen leilighet. Mulig han bare har en bra dag altså, men håper det begynner å gå bedre med han. I morgen er det jobb igjen. Tror jeg skal legge meg snart. Blir sliten av alt som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. desember 2007 #950 Del Skrevet 9. desember 2007 Har du hatt en fin helg? Her har det vært 40 årslag for mannen. Gårsdagen var litt stressende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #951 Del Skrevet 9. desember 2007 Har du hatt en fin helg? Her har det vært 40 årslag for mannen. Gårsdagen var litt stressende... Har hatt en fin helg ja. Skjønner at du har hatt endel å gjøre da ja Annie.Men jeg regner med at dere hadde det kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. desember 2007 #952 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjempebra hadde vi det! Mannen var veldig fornøyd, og det er jo det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #953 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjempebra hadde vi det! Mannen var veldig fornøyd, og det er jo det viktigste Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 10. desember 2007 #954 Del Skrevet 10. desember 2007 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. desember 2007 #955 Del Skrevet 10. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #956 Del Skrevet 10. desember 2007 Ha en fin dag! Takk, søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #957 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #958 Del Skrevet 10. desember 2007 Eks var akkurat innom en tur. Han har vært på byen i helga og flørtet endel med ei jente. Kjenner at det gjør meg ingenting. Jeg er bare glad for at han kommer seg litt videre på en måte. I går kveld hadde jeg det vanskelig. Bestis hadde dratt hjem og jeg skulle legge meg. Ble plutselig så trist. Var så ensomt å legge seg i den store senga vår alene. Klærne hans ligger rundt omkring. Jeg tenkte at hvis vi bare ble sammen igjen,så ville alt bli trygt. Men det er jo ikke det jeg vil. Føler meg så alene, at jeg ikke hører til noen plass. Har en super familie og fantastiske venner, men savner det å ha noen å komme hjem til, noen jeg deler alt med. Selv om jeg tenker sånn så vet jeg at jeg har gjort det rette. Jeg savner ikke eks, men den tryggheten han ga meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. desember 2007 #959 Del Skrevet 10. desember 2007 Kan godt forestille meg hvordan du har det ja Men du finner nok den rette snart skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #960 Del Skrevet 10. desember 2007 Kan godt forestille meg hvordan du har det ja Men du finner nok den rette snart skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå