Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Ikke rart du er sliten og trøtt! Sov litt du :klemmer:

Sov godt. :)

Jeg sovnet som en stein, og sov i mange timer helt til pappa ringte for en halvtime siden. Det gjorde godt. Føler meg uthvilt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose:Annie & Advena.

Joda,det går bra.

Har hatt en veldig fin dag sammen med familie og venner.

Kom hjem for en halvtime siden.

Jeg har pakket ned alle dvd-filmene og cd-platene som tilhører sambo.

Han kommer i morgen for å flytte ut noen av tingene sine.

Blir vel for det meste klær,pc og sånn, for vi har ikke blitt enige om hvordan vi skal dele ting. Det meste er egentlig klart, men det står igjen litt som vi må diskutere i morgen.

Jeg skal skrive en liste over de viktigste tingene.Må se om jeg finner kvitteringer på flatskjermene,anlegget,dvd-spilleren,senga+endel møbler.

Så får vi dele på best mulig måte. Jeg orker ikke begynne å krangle om sånne småting altså. Vil han absolutt ha den største tv'en,så skal han få den.

Alt ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:Annie & Advena.

Joda,det går bra.

Har hatt en veldig fin dag sammen med familie og venner.

Kom hjem for en halvtime siden.

Jeg har pakket ned alle dvd-filmene og cd-platene som tilhører sambo.

Han kommer i morgen for å flytte ut noen av tingene sine.

Blir vel for det meste klær,pc og sånn, for vi har ikke blitt enige om hvordan vi skal dele ting. Det meste er egentlig klart, men det står igjen litt som vi må diskutere i morgen.

Jeg skal skrive en liste over de viktigste tingene.Må se om jeg finner kvitteringer på flatskjermene,anlegget,dvd-spilleren,senga+endel møbler.

Så får vi dele på best mulig måte. Jeg orker ikke begynne å krangle om sånne småting altså. Vil han absolutt ha den største tv'en,så skal han få den.

Alt ordner seg :)

Det er nok greit å prøve å ikke krangle om sånt.

Da blir bruddet i og for seg enda værre.

jeg og samboeren skulle flytte fra hverandre for endel år tilbake, men vi kranglet så fælt om hvordan vi skulle dele ting og ble aldri enige så vi endte opp med å flytte sammen igjen :fnise:

Stå på Kiwii, og prøv å hold motet oppe! Stor :klem: Grace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Næmmen, hva er det som skjer her da... :klemmer:

Sitter her og kjeder meg litt, og skulle bare en rask tur innom deg og se hva som skjedde i livet ditt om dagen. Men nå kan jeg ikke bare gi deg en klem og gå videre... Dvs; klemmer kan du få i bøtter og spann, men jeg må bare skrive noen ord til deg. :klemmer:

Jeg har på en måte vært i dine sko; bare at vi gjorde ting litt mer komplisert for oss selv; vi hadde et barn sammen. Ville ikke byttet ut gutten, men skulle gjerne vært foruten akkurat den pappan (eller dvs vi er gode venner nå)... Han var så lei seg; han ringte hele tiden. Han kom på døren og gråt. Han tagg og ba om at jeg måtte ta ham tilbake. Og jeg følte meg som den usle lusen som ikke var mer "barmhjertig" (om jeg kan bruke et slikt ord...) og lot problemene bli løst opp i. Jeg hadde heldigvis (som deg) en god venninne som støttet meg i den vanskelige tiden, og jeg klarte å stå på mitt.

Jeg visste at dersom jeg ble i forholdet; ville jeg ødelegge meg selv (var i ferd med å bli ødelagt) og gutten vår ( :hjerte: ), og sistnevnte kunne jeg ikke risikere... Jeg ønsker ikke å gå inn på hva det var som skjedde da verden er liten. Jeg tok meg i nakken, kom meg ovenpå igjen og ble den "Mayamor" folk hadde savnet de siste årene. Det tok sin tid, for det hadde tatt 9 år å komme ned dit jeg var, men etter 2 år fant eksen seg en ny dame; og det var begynnelsen på min skikkelige opptur. 7 måneder senere traff jeg samboer - og han ville jeg jo aldri møtt om jeg hadde fortsatt vært sammen med eksen fordi jeg syntes synd i ham...

:love: Jeg er lykkelig nå sammen med min kjære. Vi har en komplisert familiesammensettning, jeg skulle virkelig ønske at samboer var far til og jeg mor til alle våre barn... Men slik ble det ikke, så da får vi bare gjøre det beste ut av det. Nå er eksen og jeg gode venner og samarbeider godt om vårt felles barn). :jepp:

Du er en flott jente. :klemmer:

Jeg skjønner at du ikke har det lett nå, men tro meg; det bli bedre til slutt. Det er godt at du har en god venninne som er der for deg. Bruk henne. Ikke ha dårlig samvittighet om det blir en del enveis en periode. Ta det igjen for henne når du er ovenpå igjen. Det gjorde jeg med min venninne; og vi er like gode venninner enda. For vennskap handler om bølgedaler. En er der på toppene og i bunnene. Iallefall en ekte venn.

Ønsker deg masser av lykke til, vennen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! Mange :klemmer: til Annie,Advena,Grace,Impala,Liljen,magolia & Mayamor!

Blir så glad når dere stikker innom!

jeg og samboeren skulle flytte fra hverandre for endel år tilbake, men vi kranglet så fælt om hvordan vi skulle dele ting og ble aldri enige så vi endte opp med å flytte sammen igjen :fnise:

:fnise:

Ønsker deg masser av lykke til, vennen. :klemmer:

Tusen takk for mange fine ord,Mayamor! Tårene rant da jeg leste innlegget fra deg i går kveld.

Går det bra med deg? :klemmer:

Ja,det går ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...