Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er en tøff jente, Kiwii, som klarer å være ærlig med deg selv og ta et så viktig og stort valg som føles rett for deg. Jeg beundrer hvor modig og ærlig du er :klem: Kjenner deg gjennom lang tid på KG og vet litt om hvordan de siste årene har vært, og jeg synes det er godt å høre at de som er nær deg beskriver deg som rolig og lettet :klem:

Sender masse gode klemmer din vei! :klem: Du er virkelig sterk, så du har gode ting i vente fremover! Men ting detter ikke på plass av seg selv, det må du ordne selv, og det klarer du!! :Nikke:

God klem til sterke, tøffe Kiwii!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,så mange gode klemmer!

Stor :klemmer: tilbake til Impala,Annie,Britt Banditt,Ephemera & Advena!

Så må jeg si tusen takk til dere som har sendt meg pm! :klemmer:

Jeg er hjemme nå. Går greit å være alene. Er rolig inni meg.

Har satt på noen maskiner med klær og ryddet litt. Var helt kaos her.

Sambo ringer hele tiden. Han lurer på så mye stakkars.

Når jeg tenker på det nå så får jeg vondt av han. Men mens jeg snakker med han så er jeg mest sliten. Orker ikke forholde meg til tankene hans.

Men selvfølgelig må jeg det. Vil ikke gi faen i han. Han har ikke gjort noe galt, og fortjener at jeg svarer på det han lurer på.

Han ringte i natt, men da tok jeg ikke telefonen. Akkurat da orket jeg ikke prate. Sier bare at jeg hadde lagt meg.

Regner med at han ringer i løpet av formiddagen også.

Han er så fortvilet stakkars.

der ringte han ja!

Snakket med han i 45 minutter nå. Han gråter og har det forferdelig.

Kjenner at jeg stenger alt ute, klarer ikke ta det inn over meg. Det merker han, og det gjør det enda verre for han.

Faen altså. Det er så vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut, vennen! Selvsagt er det skikkelig tøft for Sambo, men så lenge du er sikker på ditt valg, er det dessverre ingenting du kan gjøre for ham.. :klem:

Tøffe jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold ut, vennen! Selvsagt er det skikkelig tøft for Sambo, men så lenge du er sikker på ditt valg, er det dessverre ingenting du kan gjøre for ham.. :klem:

Tøffe jenta!

Jeg prøver å tenke sånn jeg også. Jeg kan bare ta ansvar for mitt liv. Han kommer til å klare seg kjempefint når han kommer over dette.

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i boken din i sted, men rakk ikke å skrive før jeg måtte løpe avgårde... Du har vært i tankene mine i hele dag!

Skjønte jo at noe ikke var helt som de skulle, og tenkte tanken at starten på prøvingen hadde tvunget frem noen sannheter hos deg.

Jeg er stolt av deg!

Du tør å se sannheten i øynene og gjøre noe med det.

Flink er du, det er så mange som ikke takler påkjenningen og blir i tryggheten.

Jeg vet du har det tøft nå, men jeg ser du har det bedre enn for noen uker siden.

Stor klem til deg fra meg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte jo at noe ikke var helt som de skulle, og tenkte tanken at starten på prøvingen hadde tvunget frem noen sannheter hos deg.

Du har nok rett i det ja.

Det er ting jeg har tenkt på i lang tid,men som jeg på en måte har fortrengt.

Nå når ting virkelig ble alvor,så hadde jeg ikke noe valg.

Virker sikkert rart at jeg ikke gjorde noe før vi begynte med prøverørsforsøket, men jeg skjønte egentlig ikke hva som plaget meg. Kjente det var noe,men klarte/ville ikke finne ut hva det var.

Mange :klemmer: til deg Alive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kjøpt et par julegaver i dag. Skal prøve å gjøre meg ferdig tidlig i år, sånn at jeg slipper stresset når det nærmer seg julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Jeg mangler kun 2 julegaver (som jeg vet om ;) ), litt herlig å slippe å tenke på det når desember kommer.

Nå er det leggetid, håper du har det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: Jeg mangler kun 2 julegaver (som jeg vet om ;) ), litt herlig å slippe å tenke på det når desember kommer.

Åh,herlig! Skal prøve å gjøre meg ferdig sånn at hele desemberlønna kan brukes på meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...