Gå til innhold

Dagbok

MrsP

Anbefalte innlegg

Natta :klem:

:klemmer:

God morgen, Kiwii :)

Hvordan går det med sprøytestikkingen??

Håper du får en flott dag.

store :klemmer:

Joda, det går bra med stikkingen :)

Så bra at du har noen å prate med om det da :klemmer:

Ja, jeg er veldig glad for det.

:klemmer:

:klemmer: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kiwii, har'u noe frukt til meg eller? :sikle:

Det er klart jeg har! Bare forsyn deg fra frukfatet! :)

:juhu: :hoppe::rulle::danser::wow: :slåss: :eeeh::sjarmor::fisk::danse:

Ikke kiwi! Det kløøør!

:juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe:

Du skal få en appelsin du, søta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal få en appelsin du, søta :)

:ler: Det tåler jeg heller ikke! Ikke klementiner heller, men det bryr jeg meg ikke om, for de er så gode! ;)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vei hjem fra KG treff i sta og tenkte faktisk på deg. Håper det er noe som går over og at dere finner tibake igjen. Det virka som at dere hadde det så bra. Tenker på deg :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet her inne hos deg (eller på KG generelt egentlig). men har lest her inne og fulgt med deg. og når jeg så denne meldingen i kveld, så måtte jeg bare legge inn en hilsen. Veldig trist å lese.. håper det går bra med deg. Virker som om du har hatt masse å slite med den siste tiden, håper du er i ferd med å finne ut av det nå. stor nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

HVA???? Hva har skjedd????? Har lest i din dagbok mye i det siste, men ikke vært flink å legge inn meldinger. Har forstått det på deg at det har vært noe som har vært gale, men ikke visst hva.

Uff, du må ha det helt forferdelig nå. Hva med forsøkene da? Trodde du var igang med de? Uff, nei, dette var tris. Håper inderlig at det ordner seg tilslutt for deg!

Ikke sikkert det har med prøvingen og gjøre, men jeg merker for min del at jeg nå pluttselig er usikker på hva jeg vil. Er jeg klar for å få barn? Vil jeg ha barn med min mann? Klarer vi å holde sammen resten av livet? Er han rett for meg?

Jeg vet ikke om det er noen slike tanker du har som har fått deg til å flytte fra ham, eller om det har skjedd noe spesielt? Uansett så er det forferdelig trist! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...