Gjest Britt Banditt Skrevet 14. november 2007 #721 Del Skrevet 14. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. november 2007 #722 Del Skrevet 14. november 2007 Lykke til med videre sprøyter. Nå har du jo fått satt den første, så da blir sikkert ikke resten noe ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. november 2007 Forfatter #723 Del Skrevet 14. november 2007 Lykke til med videre sprøyter. Nå har du jo fått satt den første, så da blir sikkert ikke resten noe ille Tusen takk! Tror det skal gå lettere med den neste ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. november 2007 Forfatter #724 Del Skrevet 14. november 2007 Denne nesesprayen er noe dritt altså! Har så vondt i nesen og nedover halsen pga av den. Svir som faen, tårene renner. Er så godt å føle at jeg er mere tilstede i hverdagen igjen. I over 3 uker nå så har jeg følt at alt bare suser avgårde uten at jeg har klart å følge med. Har gitt faen i hele prøvingen, og har egentlig hatt mest lyst til å droppe (utsette) hele greie pga at jeg ikke har klart å tenke på det i tillegg til alt det andre jeg sliter med. Men nå begynner jeg å komme sånn halvveis ned på jorda igjen, og denne prøverørsprosessen ble plutselig så virkelig. Jeg er fryktelig spent på hva som skjer fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. november 2007 #725 Del Skrevet 14. november 2007 Jaaada, og jeg er en ost! Trodde ikke oster kunne skrive jeg.. Da er du sikkert en gammelost, sånn at du har fått trent i mange år!! Så flink du er med sprøytene!! Er ikke sikker på om jeg hadde fiksa det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. november 2007 Forfatter #726 Del Skrevet 14. november 2007 Det var skikkelig ekkelt ja,Annie. Sto leeenge før jeg klarte å stikke inn spissen. Hele kroppen ristet, så nervøs var jeg Men det blir nok bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2007 #727 Del Skrevet 14. november 2007 Er nok vanlig å ikke være særlug høy i hatten med de første sprøytene. Til slutt gir du skikkelig blanke og kunne sikkert satt ti på rad. Hvordan sprøyter fikk du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. november 2007 Forfatter #728 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan sprøyter fikk du? Puregon. (150 IE) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 14. november 2007 #729 Del Skrevet 14. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. november 2007 Forfatter #730 Del Skrevet 14. november 2007 Hei Skravla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 14. november 2007 #731 Del Skrevet 14. november 2007 Innom og hilser på! Ser at du tar både sprøyter og nesespray, er sikkert noe dritt.. Men du blir nok snart gravid, skal du se! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. november 2007 Forfatter #732 Del Skrevet 14. november 2007 Takk for det,Lipstick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 14. november 2007 #733 Del Skrevet 14. november 2007 Er du?! Da har jeg tatt veldig feil av deg! Hun er det altså! Vel, jeg trodde du var B-menneske, så feil kan man ta. Trodde ikke oster kunne skrive jeg.. Da er du sikkert en gammelost, sånn at du har fått trent i mange år!! Så flink du er med sprøytene!! Er ikke sikker på om jeg hadde fiksa det.... Også lukter jeg godt! Ellers; Tøff du er som tar sprøyter selv, snuppa! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2007 #734 Del Skrevet 14. november 2007 Puregon. (150 IE) Det er sånn penn, er det ikke? Ganske grei dose da. Hvertfall til å begynne med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. november 2007 Forfatter #735 Del Skrevet 14. november 2007 Vel, jeg trodde du var B-menneske, så feil kan man ta. Også lukter jeg godt! Ellers; Tøff du er som tar sprøyter selv, snuppa! Masse lykke til! Takk,søta! Det er sånn penn, er det ikke? Ganske grei dose da. Hvertfall til å begynne med. Penn ja. Men de sendte med skikkelige lange spisser.12,7 mm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. november 2007 #736 Del Skrevet 14. november 2007 Penn ja. Men de sendte med skikkelige lange spisser.12,7 mm Greit å få de got under huden da så ikke det blir sånn klump med veske Men vet hva du mener, virker horribelt å sette på seg selv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. november 2007 Forfatter #737 Del Skrevet 14. november 2007 Greit å få de got under huden da så ikke det blir sånn klump med veske Men vet hva du mener, virker horribelt å sette på seg selv..... Ja.. Var det puregon du hadde også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 14. november 2007 #738 Del Skrevet 14. november 2007 Lykke til med all stikkingen, Kiwi Godt å se du har det noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. november 2007 #739 Del Skrevet 14. november 2007 Takk,søta! Penn ja. Men de sendte med skikkelige lange spisser.12,7 mm Må de helt inn??? Kommer jo til å lekke som ei sil du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 14. november 2007 Forfatter #740 Del Skrevet 14. november 2007 Lykke til med all stikkingen, Kiwi Godt å se du har det noe bedre. Takk for det,Alive! Må de helt inn??? Kommer jo til å lekke som ei sil du... Stakk den helt inn jeg iallefall. Føltes som om den var 5 cm eller noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå