MrsP Skrevet 9. november 2007 Forfatter #661 Del Skrevet 9. november 2007 tilbake til deg, BB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. november 2007 Forfatter #662 Del Skrevet 9. november 2007 Legger meg nå :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. november 2007 Forfatter #663 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg er så jævlig fortvilet! Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 9. november 2007 #664 Del Skrevet 9. november 2007 Hjelper det hvis du ikke er helt alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. november 2007 Forfatter #665 Del Skrevet 9. november 2007 Hjelper det hvis du ikke er helt alene? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 9. november 2007 #666 Del Skrevet 9. november 2007 hehe...Jeg er også jævlig fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre Skulle ønske jeg kunne trylle det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. november 2007 Forfatter #667 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Si fra hvis du lærer deg å trylle,Alive Endret 9. november 2007 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. november 2007 Forfatter #668 Del Skrevet 9. november 2007 Ja Altså, jeg synes ikke det er noe kjekt at du har det vanskelig, men det hjelper litt å vite at jeg ikke er helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. november 2007 #669 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg er så jævlig fortvilet! Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre Vil du prate så er jeg bare et lite PM unna. hehe...Jeg er også jævlig fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre Skulle ønske jeg kunne trylle det bort. Det samme gjelder deg Alive Noenganger hjelper det og føles det godt å prate med noen fremmede. Det får nemlig ingen konsekvenser for livet generellt. til dere begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 9. november 2007 #670 Del Skrevet 9. november 2007 Vennen.. Så utrolig kjipt at du har det vondt! Skulle ønske det var noe vi kunne gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. november 2007 #671 Del Skrevet 9. november 2007 Uff, så glad jeg ble når jeg leste at du endelig er i gang ..og så trist jeg ble når jeg leste hvor fortvilet du er..... Håper det ordner seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. november 2007 #672 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Huff vennen, nå håper jeg der ordner seg for det snart altså Håper du likevel får en superduper helg Endret 9. november 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 9. november 2007 #673 Del Skrevet 9. november 2007 Stor til snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. november 2007 Forfatter #674 Del Skrevet 9. november 2007 Vil du prate så er jeg bare et lite PM unna. Noenganger hjelper det og føles det godt å prate med noen fremmede. Det får nemlig ingen konsekvenser for livet generellt. til dere begge! Tusen takk,Annie! Det er godt å vite at jeg kan snakke med deg hvis jeg føler for det. Akkurat nå vil jeg helst ikke si noe,men kanskje etterhvert Mange til alle dere som har vært innom. Annie,Advena,Impala & magolia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. november 2007 #675 Del Skrevet 9. november 2007 Skjønner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. november 2007 Forfatter #676 Del Skrevet 10. november 2007 Skjønner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. november 2007 Forfatter #677 Del Skrevet 10. november 2007 Sambo er grinete. Jeg er trøtt. Ikke så mye å rope hurra for i dag heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. november 2007 #678 Del Skrevet 10. november 2007 Da må du igjen SKAFFE deg en bra dag! Overrask sambo med noe hyggelig f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. november 2007 Forfatter #679 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg vil ikke være hyggelig mot sambo i dag Vil soveeee. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. november 2007 #680 Del Skrevet 10. november 2007 Kan du ikke sove da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå