Gå til innhold

Dagbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

:klem:

Ikke noe godt å se at du sliter, vennen!

Håper det ordner seg fort, bekymret for deg lille snuppa...

Skrevet

Næmmen kjære deg, nå må ting ordne seg for det syns jeg :klemmer:

:juhu: litt for prøvestart :)

Skrevet
Har det ikke ordnet seg enda? :klemmer:

nei,så langt ifra.

Næmmen kjære deg, nå må ting ordne seg for det syns jeg :klemmer:

:juhu: litt for prøvestart :)

:)

Skrevet

God morgen,

Jeg bare lurer på hvorfor må du bruke nesespray? :)

Skrevet

GOD morgen! Nå går du ut og skaffer deg en fin dag! Det er doktor Annies ordre!! :klemmer:

Skrevet
God morgen,

Hehhe,nesespray ja... Det er en del av hormonbehandlingen jeg må gjennom.For at de skal ha kontroll på når stimuleringen av eggstokkene starter,forsøker de å redusere hormonproduksjonen min.Nesesprayen skal visst påvirke et senter i hjernen(hypofysen)

Når denne nedreguleringsfasen er over,så starter stimuleringsfasen.Da må jeg sette sprøyter på meg selv. Sprøytene inneholder et hormonpreparat som skal stimulere eggstokkene til å produsere flere eggblærer.

Etter 10-11 dager blir det tatt ultralyd for å sjekke størrelsen på eggblærene,og når de er så store som de skal være,så settes en eggløsningssprøye.

På denne måten har de full kontroll over når ting skjer i kroppen min,og når de kan ta ut egg fra meg.

(Dæven, jeg måtte langt tilbake for å finne det. Annie og Britt er så opphengt i puppene sine, vøtt. :ler: )

Stor :klem: til snuppa som har det vondt. Bli bedre! :jepp:

Skrevet
God morgen,

(Dæven, jeg måtte langt tilbake for å finne det. Annie og Britt er så opphengt i puppene sine, vøtt. :ler: )

Stor :klem: til snuppa som har det vondt. Bli bedre! :jepp:

Takk for at du svarte,søta! :)

Skrevet
GOD morgen! Nå går du ut og skaffer deg en fin dag! Det er doktor Annies ordre!! :klemmer:

Den ordren der likte jeg,Annie!

Det er ikke bare opp til meg hvordan dette skal gå,men jeg skal faen meg gjøre det jeg kan får å få det bra! :jepp:

Skrevet

Så bra!!! Var redd den kunne slå feil ut, men trodde jeg kjente deg såpass at du tok den som jeg mente det :)

Nå har du riktig innstilling! :klemmer:

Skrevet

Håper det går bra med deg! :klemmer:

Lykke til med prøverør. Vi har også søkt nå. Regner med oppstart om ca 6 måneder. Blir spennende å følge deg!

Skrevet

Tenker på deg, vennen :)

Håper det går bedre med deg.. Kan jeg spørre hva som er galt?? (du trenger ikke svare, og send meg gjerne en pm eller sms.. )

store :klemmer:

Skrevet

Liljen :klemmer:

jeg skulle gjerne ha fortalt det,men jeg kan bare ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...