Gjest Britt Banditt Skrevet 2. november 2007 #561 Del Skrevet 2. november 2007 Blir bekymret for deg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #562 Del Skrevet 2. november 2007 Ikke vær det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. november 2007 #563 Del Skrevet 2. november 2007 Ikke vær det da Jo Og du må jo spise.. (Høres ut som min egen mormor her, men.. Hehe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #564 Del Skrevet 2. november 2007 Jo Og du må jo spise.. (Høres ut som min egen mormor her, men.. Hehe). jeg drakk en iskaffe isted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. november 2007 #565 Del Skrevet 2. november 2007 jeg drakk en iskaffe isted Det er jo ikke mat da.. Hadde det vært meg hadde jeg sikkert besvimt for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #566 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg drikker masse vann,og så spiste jeg en liten banan isted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #567 Del Skrevet 2. november 2007 Kan du ikke prøve å snakke med han da? Jeg kan bare ikke. Tenker at jeg skal gjøre det hele tiden,men det går ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #568 Del Skrevet 2. november 2007 Legger meg nå :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. november 2007 #569 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg kan bare ikke. Tenker at jeg skal gjøre det hele tiden,men det går ikke.. Uff da Håper du får sove godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #570 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg sov ganske godt,BB Men våknet tidlig i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #571 Del Skrevet 2. november 2007 Begynte med nesespray i morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. november 2007 #572 Del Skrevet 2. november 2007 for nesespray! for mangelfull spising!! Nå hører du og går og lager deg noe mat!!! og ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #573 Del Skrevet 2. november 2007 Fikk faktisk lyst på en brødskive nå! God helg til deg også,Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 #574 Del Skrevet 2. november 2007 Hæ?? Hvordan fikk du til å starte med forsøk så raskt?? Forstår ingenting jeg :klø: Bare send meg en melding hvis du trenger noen å prate med vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #575 Del Skrevet 2. november 2007 Hæ?? Hvordan fikk du til å starte med forsøk så raskt?? Forstår ingenting jeg :klø: Bare send meg en melding hvis du trenger noen å prate med vennen. Vi ventet jo i nesten 5 mnd da Og når jeg fikk brevet fra St.Olav så var jeg nesten på rett dag i syklusen. Medisinene ble sendt i ekspress-fart,så jeg rakk å starte denne syklusen. Vi har ikke vært på sånn forsamtale. Skal starte med sprøytene den 14. november.UL den 23 november. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #576 Del Skrevet 2. november 2007 Bare send meg en melding hvis du trenger noen å prate med vennen. Så snill du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #577 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg har spist en brødskive Var utrolig godt! Trodde aldri jeg skulle få den ned jeg. Føler meg litt lettere akkurat nå. Er nok pga at jeg er helt alene og får tid til å samle tankene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 2. november 2007 #578 Del Skrevet 2. november 2007 Ville bare gi deg en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. november 2007 Forfatter #579 Del Skrevet 2. november 2007 Så koselig,GlamCat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 #580 Del Skrevet 2. november 2007 Vi ventet jo i nesten 5 mnd da Og når jeg fikk brevet fra St.Olav så var jeg nesten på rett dag i syklusen. Medisinene ble sendt i ekspress-fart,så jeg rakk å starte denne syklusen. Vi har ikke vært på sånn forsamtale. Skal starte med sprøytene den 14. november.UL den 23 november. Masse lykke til Jeg krysser fingrer for dere. Pass på deg selv stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå