MrsP Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #221 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg begynner faktisk å klø på tunga hver gang jeg er her, men jeg er allergisk mot kiwi da. Sto opp tidlig i dag. Lunsjet med to venninner. Nå er det jobb resten av kvelden. Jeg er trøtt og jeg fryser. Gleder meg til jeg kommer hjem i kveld. Da skal jeg ta meg en vaaarm dusj,ta på koseklærne og ullsokker,og så skal jeg se LOST Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 10. oktober 2007 #222 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kiwi er nammis. Kiwii er enda mere nammis Har aldri smakt kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 10. oktober 2007 #223 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg drømte om deg inatt! Husker ikke hva, men jeg drømte om deg! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #224 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Har aldri smakt kiwii Ifølge sambo så er kiwii skikkelig nammis! Jeg drømte om deg inatt! Husker ikke hva, men jeg drømte om deg! God natt! haha,gjorde du?! Husker MissS drømte om meg en gang også. Dere er for mye på kg! Endret 10. oktober 2007 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. oktober 2007 #225 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #226 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 11. oktober 2007 Najti! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #228 Del Skrevet 11. oktober 2007 Faen,må henge opp klær før jeg legger meg. Kjeeeedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. oktober 2007 #229 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tørketrommel er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #230 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ja,det sier sambo også,men jeg har aldri sett poenget med tørketrommel(bortsett fra at jeg slipper å henge opp klær da,men såpass klarer jeg) Blir kanskje annerledes hvis vi får barn en gang,og vi må vaske mye mere enn det vi gjør nå. Jobb i hele kveld også. Vil mye heller være hjemme sammen med sambo. Meeen,1 dag igjen på jobb,så er det helg! Endret 11. oktober 2007 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. oktober 2007 #231 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kos deg på jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 11. oktober 2007 #232 Del Skrevet 11. oktober 2007 Straks helg, vennen! Jeg er så lat at jeg synes tørketrommel er digg. Hadde ikke giddet å hengt opp sokker og undertøy oh slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 11. oktober 2007 #233 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ifølge sambo så er kiwii skikkelig nammis! haha,gjorde du?! Husker MissS drømte om meg en gang også. Dere er for mye på kg! Så sant, så sant! Tørketrommel er fint! Straks helg, vennen! Jeg er så lat at jeg synes tørketrommel er digg. Hadde ikke giddet å hengt opp sokker og undertøy oh slikt... Miljøsvin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #234 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kos deg på jobb da Straks helg, vennen! Jeg er så lat at jeg synes tørketrommel er digg. Hadde ikke giddet å hengt opp sokker og undertøy oh slikt... Få sambo til å gjøre det da vettu Så sant, så sant! Miljøsvin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #235 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da er jeg ferdig på jobb. 1 dag til nå,så er det helg! Plan for fredagen: -jobbe til 15 -dra rett på butikken og handle til helga -støvsuge huset -vaske bad -tørke støv -lage pizza til sambo kommer hjem fra trening -pizza,idol,nytt på nytt og vin Helg! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 11. oktober 2007 #236 Del Skrevet 11. oktober 2007 God jobbedag imorgen da, og nyt at klokken passerer tre og det blir helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. oktober 2007 #237 Del Skrevet 11. oktober 2007 Pga deg kjøpte jeg 2 kiwier i dag. Det var digg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #238 Del Skrevet 11. oktober 2007 God jobbedag imorgen da, og nyt at klokken passerer tre og det blir helg Takk! Gleder meg! Pga deg kjøpte jeg 2 kiwier i dag. Det var digg det! Næh,så kult at jeg påvirket deg til en sunn hverdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #239 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har forresten kiwi i kjøleskapet. Nå fikk jeg lyst på gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 12. oktober 2007 #240 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ai, slutt å snakk om kiwier! Tunga mi tar kverken på meg! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå