Gjest Kardemomme Skrevet 9. oktober 2007 #201 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei Kiwii, og takk for besøket i dagboka mi Måtte innom her og sniklese litt, og slenger igjen en hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 9. oktober 2007 #202 Del Skrevet 9. oktober 2007 Fan, nå fikk jeg lyst på sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. oktober 2007 #203 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå tar jeg en bokklubb-pause. Har holdt på siden halv 9 i morges og har fått bestilt masse,men nå henger siden hele tiden,handlekurven min blir tømt osv. På tide med en dusj nå,og kanskje en liten høneblund på sofaen etterpå. HAr meldt meg inn i 5 sålangt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. oktober 2007 #204 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #205 Del Skrevet 9. oktober 2007 God morgen! Hei Kiwii, og takk for besøket i dagboka mi Måtte innom her og sniklese litt, og slenger igjen en hilsen Hei! Koselig at du stakk innom Fan, nå fikk jeg lyst på sjokolade! Jeg har sjokolade Kom hit så skal du få! HAr meldt meg inn i 5 sålangt... 10 jeg.... Var medlem i 1 fra før. Nå har jeg meldt inn sambo i 3 stk,men siden de har blitt så grådige på gavekortene sine,så er det ikke sikkert jeg får da... Ha en fortsatt fin dag Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #206 Del Skrevet 9. oktober 2007 Trøøøtt! Kom oss nesten ikke på jobb i morges. Både jeg og sambo var dødstrøtte. Men vi kom oss da gjennom dagen. Nå har vi spist god middag(wok),og resten av kvelden skal jeg bare slappe av. Sambo skal på trening etterpå,den sprekingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 9. oktober 2007 #207 Del Skrevet 9. oktober 2007 Også trøtt Og hver gang jeg er innom her får jeg lyst på kiwi! Og jeg som ikke trodde jeg likte det engang :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #208 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har ikke fått mensen ennå,men kjenner at den er på vei. Har merket det på humøret i flere dager og i dag er det noe som murrer i magen min. Nå har vi stått over 4 måneder på venteliste for prøverør. Spennende å hente posten hver dag.Kanskje vi får brev snart! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #209 Del Skrevet 9. oktober 2007 Også trøtt Og hver gang jeg er innom her får jeg lyst på kiwi! Og jeg som ikke trodde jeg likte det engang :klø: Kiwi er nammis. Kiwii er enda mere nammis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. oktober 2007 #210 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er på en og runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. oktober 2007 #211 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er på en stalkeSkravlarunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #212 Del Skrevet 9. oktober 2007 sammen med Skravla og den gale stalkeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. oktober 2007 #213 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Endret 9. oktober 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. oktober 2007 #214 Del Skrevet 9. oktober 2007 sammen med Skravla og den gale stalkeren Jeg er forfulgt av en gal stalker. etter en sterk beskytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. oktober 2007 #215 Del Skrevet 9. oktober 2007 (helt feil navn på den smilien forresten.. Skulle heller vært *her er jeg*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #216 Del Skrevet 9. oktober 2007 Oooh,mange nye jo! :forumtroll: Jeg er forfulgt av en gal stalker. etter en sterk beskytter. Jeg skal beskytte deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #217 Del Skrevet 9. oktober 2007 Helvete,jeg har vondt i nakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #218 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nå skal jeg se noen episoder av LOST. Så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #219 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har sett LOST,spist kveldsmat og fikset lunsjavtale til i morgen Nå skal jeg dra med meg sambo til sengs. Trøttings i kveld gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 10. oktober 2007 #220 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har sjokolade Kom hit så skal du få! Også trøtt Og hver gang jeg er innom her får jeg lyst på kiwi! Og jeg som ikke trodde jeg likte det engang :klø: Jeg begynner faktisk å klø på tunga hver gang jeg er her, men jeg er allergisk mot kiwi da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå