Annie Skrevet 4. oktober 2007 #161 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå er det FREDAG!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #162 Del Skrevet 4. oktober 2007 :bukke: Ha en riktig god helg! Jeg skal nok jobbe i helgen jeg... Hater jobbehelger... Takk! Håper du får ei fin helg selv om du skal jobbe Natta kiwii kiwii kiwii kiwii kiwii kiwii *hakk* kiwii mener jeg Natta,Joker'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #163 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå er det FREDAG!!!! :juhu: Jaaa! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2007 #164 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har lyst på fruktsalat, og det er DIN FEIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #165 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bare forsyn deg fra fruktfatet du Annie. Men ikke ta så mye kiwi helst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2007 #166 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skarre værra så skarre værra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #167 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har sett friends. Episoden der det blir slutt mellom Ross og Rachel. Den tristeste av alle,men allikevel favoritten min. Nå skal jeg legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #168 Del Skrevet 5. oktober 2007 Legger meg nååååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #169 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja,her var det jo virkelig action Jeg sto opp tidlig i dag. Har vært på byen og shoppet litt,kjøpt et par gaver og handlet mat. Reiser på hytta i dag. Skal bli godt å slappe av i helga.Er så drittlei av jobbmas nå.Har lyst til å kaste telefonen i veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 5. oktober 2007 #170 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du da kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. oktober 2007 #171 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei! Jeg kommer tuslende... Tenkte ikke over det når du var innom dagboka mi, at det faktisk var deg! Så bare et nytt nick og tenkte at det var koselig med nye besøk.... Men så...Kom jeg på at jeg måtte sjekke ut dagboka di, og jeg skjønte ganske fort hvem du var: Døgnrytmen og Friends-avhengigheten avslørte deg Håper du får en kjempehyggelig helg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #172 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du da kiwii Hei! Jeg kommer tuslende... Tenkte ikke over det når du var innom dagboka mi, at det faktisk var deg! Så bare et nytt nick og tenkte at det var koselig med nye besøk.... Men så...Kom jeg på at jeg måtte sjekke ut dagboka di, og jeg skjønte ganske fort hvem du var: Døgnrytmen og Friends-avhengigheten avslørte deg Håper du får en kjempehyggelig helg på hytta! Jeg er vel ikke så vanskelig å avsløre nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #173 Del Skrevet 5. oktober 2007 Sovnet på sofaen. Når jeg våknet var stua blitt til badstu pga av sola som skinner rett inn. Jeg lå der med ullsokker og greier da vettu Coooler meg ned med iskald cola nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 5. oktober 2007 #174 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja,her var det jo virkelig action Booooortskjemt!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #175 Del Skrevet 5. oktober 2007 SUG OG SVÆLJ, NÅ ER'E HÆLJ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 5. oktober 2007 #176 Del Skrevet 5. oktober 2007 SUG OG SVÆLJ, NÅ ER'E HÆLJ!! Du er jammen meg vulgær! :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #177 Del Skrevet 5. oktober 2007 Pøh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. oktober 2007 #178 Del Skrevet 6. oktober 2007 God helg, vennen! Kos deg på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. oktober 2007 #179 Del Skrevet 6. oktober 2007 God helg Lade opp batteriene masse på hytta nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. oktober 2007 #180 Del Skrevet 7. oktober 2007 Håper du har hatt det fint på hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå