Pepita Skrevet 3. oktober 2007 #141 Del Skrevet 3. oktober 2007 Huff, du må ikke drive å kikke på den hjemmesiden, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2007 #142 Del Skrevet 3. oktober 2007 Link i PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. oktober 2007 #143 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er det sant?! Hvor? På cdon legges den ikke ut for salg før i morgen. En av gutta her kjøpte den på sparkjøp i går..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #144 Del Skrevet 3. oktober 2007 Makabert nok, så blir jeg veldig nysgjerrig... Jeg kan sende deg en pm jeg Lost er virkeli gøy, syns jeg. Er fullstendig hekta Venter på at sesong 4 skal bli tilgjengelig på nettet snart vi Ha en flott dag Jeg og sambo er hekta vi også! Huff, du må ikke drive å kikke på den hjemmesiden, vennen! Jeg vet... Men jeg klarer ikke la være. Når jeg vet den er der,så må jeg bare.. Link i PM? Tror jeg har sendt deg link før. Det er mld-dama si hjemmeside.Husker ikke om du var i dagboken mi på den tiden,så det er ikke sikkert du vet om mld-dama. Sender deg en pm iallefall En av gutta her kjøpte den på sparkjøp i går..... Ok! Skal bestille den nå straks jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #145 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dagen i dag startet dårlig. Jeg var sur på sambo når han kom hjem i går kveld,for han var så sen. Gikk å la meg uten å snakke til han. I morges begynte vi å diskutere,og det endte med krangling. Skikkelig trist å dra på jobb med en sånn start på dagen. Når jeg sluttet i 14 tiden,så ringte jeg han og vi ble venner igjen. Han er på jobb ennå,men han ringte for en liten stund siden og det er ikke så lenge til han kommer hjem. Jeg skal se brothers and sisters. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 3. oktober 2007 #146 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hyyyyl!! Så lang tid tok det før jeg skjønte at heeer var dagboka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 3. oktober 2007 #147 Del Skrevet 3. oktober 2007 Håper kvelden din blir noenlunde bedre enn dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #148 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hyyyyl!! Så lang tid tok det før jeg skjønte at heeer var dagboka! Endelig er du her!! :juhu: Håper kvelden din blir noenlunde bedre enn dagen. Det tror jeg den blir. Skal se noen friends-episoder og bare kose meg. Begynner sent på jobb i morgen,så jeg kan sitte oppe leenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2007 #149 Del Skrevet 3. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #150 Del Skrevet 3. oktober 2007 tilbake til deg,Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #151 Del Skrevet 4. oktober 2007 Natta! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #152 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har bestilt sesong 3 LOST. Gleder meg til den kommer i posten! Bestilte en sesong av friends i samme slengen også.. Jeg som skulle kutte ut all denne dvd-shoppinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 4. oktober 2007 #153 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har ikke du alle sesongene av Friends snart? Syns du bestiller det hele tida jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 4. oktober 2007 #154 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. oktober 2007 #155 Del Skrevet 4. oktober 2007 Stoooooooooooooore torsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #156 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har ikke du alle sesongene av Friends snart? Syns du bestiller det hele tida jeg Mangler 2 eller 3 sesonger nå tror jeg. Er ikke alltid jeg bestiller en hel sesong da,bare episode 1-8 f.eks. Stoooooooooooooore torsdags- Stoooor tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #157 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Snart helg! Jeg skal jobbe til i 22-23 tiden i kveld,så har jeg fri helt til tirsdag morgen! :juhu: 4 oktober i dag.Jeg venter mensen ganske snart. Sikkert derfor jeg har vært så grinete de siste dagene Endret 7. oktober 2007 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. oktober 2007 #158 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 4. oktober 2007 #159 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ha en riktig god helg! Jeg skal nok jobbe i helgen jeg... Hater jobbehelger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. oktober 2007 #160 Del Skrevet 4. oktober 2007 Natta kiwii kiwii kiwii kiwii kiwii kiwii *hakk* kiwii mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå