MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #101 Del Skrevet 30. september 2007 Ja, jeg vet. Jeg er så jævla digg. Jeg tror kanskje jeg er den ene bananflua som lever på badet mitt. Den flyr alltid rundt lyset på badet. Jeg tror den har vært der i ca 3 uker nå. Jeg har ikke hjerte til å drepe den. Jeg smæsha 3 fluer i går. Ikke bananfluer så klart. Du må ikke slå så hardt Kiwii, nå blør a' fra øya!! :dåne: Det er bare lysten på meg som lyser fra øynene hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 30. september 2007 Det er ikke blod! Det er ren ONDSKAP!! Åja,da misforsto jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #103 Del Skrevet 30. september 2007 Åja,da misforsto jeg.... Ja, ondskap blandet med litt kåtskap også. Det er fali' det! Nei, nå må jeg legge meg. Gleder meg til å lese alt bøllet deres i morra (bøll masse nå, bøllunger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #104 Del Skrevet 30. september 2007 Det er ikke blod! Det er ren ONDSKAP!! Å FY FA... DU ER OND DU!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #105 Del Skrevet 30. september 2007 Å FY FA... DU ER OND DU!! Ja, pass deg for meg! *Ondskapen selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #106 Del Skrevet 30. september 2007 Du er så glad i meg du, så jeg er ikke redd for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #107 Del Skrevet 30. september 2007 Nå stikker jeg og finner senga. Så får dere plage hverandre videre! til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 30. september 2007 alle har dratt jo! Har skravlet med sambo,men nå har han lagt seg. Jeg skal spise litt og se en friends-episode eller to. Fri i morgen! Planer: -handle mat -fikse noe greier i banken -ringe papsen og co for å høre om de vil komme på middag en av de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg skal spise litt og se en friends-episode eller to. Det ble fire da.... Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 1. oktober 2007 Når jeg ser avataren min,så får jeg lyst på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 1. oktober 2007 #111 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du har sunne lyster midt på natten du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. oktober 2007 #112 Del Skrevet 1. oktober 2007 Når jeg ser avataren min,så får jeg lyst på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skikkelig kjedelig dag så langt. Sov lenge,men det er ikke så rart da jeg ikke sovnet før kvart over 6 i morges. Har vært ut og handlet litt.Sambo er hos C. Om en times tid skal jeg på besøk hos E & E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. oktober 2007 #114 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sov lenge i ettermiddag, og er trøtt igjen. Burde gå å legge meg tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 1. oktober 2007 #115 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hjemme fra besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. oktober 2007 #116 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hei hei Gratulerer med ny look. stilig!! Tror jeg har funnet ut hvem du er, men kan ikke du sende meg en pm for sikkerhets skyld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #117 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sov lenge i ettermiddag, og er trøtt igjen. Burde gå å legge meg tror jeg... Du er våken ennå ser jeg Hjemme fra besøk? Nå er jeg hjemme Hei hei Gratulerer med ny look. stilig!! Tror jeg har funnet ut hvem du er, men kan ikke du sende meg en pm for sikkerhets skyld?? Det kan jeg gjøre vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #118 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skal tidlig opp på jobb i morgen,så nå går jeg og legger meg. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 1. oktober 2007 #119 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du har fulgt med på The L Word, ikke sant? Nå så jeg nettopp episoden med begravelsen til Dana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #120 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hun skulle ikke døøøø! Jeg venter bare på at neste sesong skal komme ut på dvd. Herlig serie! Endret 2. oktober 2007 av kiwii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå