Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #81 Del Skrevet 30. september 2007 BzZzZ BzZzZ BzZzZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 30. september 2007 DIN BANANFLUETE KIWI! Ble du fornærmet for at jeg kommenterte bildet av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #83 Del Skrevet 30. september 2007 Dere får ikke bananflue når jeg er her. Da tar jeg dere med fluesmekkern! Jeg er sterkere enn meg selv, så det funker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #84 Del Skrevet 30. september 2007 Ble du fornærmet for at jeg kommenterte bildet av deg? Ja Midt i akten og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #85 Del Skrevet 30. september 2007 BzZzZ BzZzZ BzZzZ *smækk* flat som ei pannekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #86 Del Skrevet 30. september 2007 HAHAHAH! Jeg er like hel! Vet du ikke at vi er vanskelige å bli kvitt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #87 Del Skrevet 30. september 2007 :sexy: Nå skjønner jeg hvertfall at jeg er overtrøtt. Jeg tenkte skikkelig koffert om det du akkurat skrev KIWIIIIII!! Annie sa du "kom som et skudd" når du så puppa mine. Det var sant, ja?! VAR DET JEG SA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #88 Del Skrevet 30. september 2007 Bananfluer må du godsnakke med, nytter ikke å schmække der nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg er sterkere enn meg selv, så det funker ikke. Jo,det funket. Bare se litt lenger opp på siden. Ja Midt i akten og greier Var ikke meningen,kjære. Men jeg ble så satt ut når jeg kom inn hit og fant et fruktfat som var helt bananfluete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #90 Del Skrevet 30. september 2007 Gjester kan ikke være bananfluer! Pell dere vekk, drittunger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 30. september 2007 Når det gjelder BB så hjelper det ikke å godsnakke engang. Da er det kun som hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #92 Del Skrevet 30. september 2007 Jo,det funket. Bare se litt lenger opp på siden. Var ikke meningen,kjære. Men jeg ble så satt ut når jeg kom inn hit og fant et fruktfat som var helt bananfluete. Nei, tenk. Se jeg lever fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #93 Del Skrevet 30. september 2007 Når det gjelder BB så hjelper det ikke å godsnakke engang. Da er det kun som hjelper. Oooh yeah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #94 Del Skrevet 30. september 2007 Gjester kan ikke være bananfluer! Pell dere vekk, drittunger! Det er 2 stykker av dem faktisk. Kysj kysj,dere får ikke frukt. Jo forresten,dere kan få den bananfluete frukten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #95 Del Skrevet 30. september 2007 Det er 2 stykker av dem faktisk. Kysj kysj,dere får ikke frukt. Jo forresten,dere kan få den bananfluete frukten. De kan få den RÅTNE, bananfluete frukten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #96 Del Skrevet 30. september 2007 Nei, tenk. Se jeg lever fortsatt! Du blir bare penere og penere med årene du kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #97 Del Skrevet 30. september 2007 De kan få den RÅTNE, bananfluete frukten. Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #98 Del Skrevet 30. september 2007 Du blir bare penere og penere med årene du kjære Ja, jeg vet. Jeg er så jævla digg. Jeg tror kanskje jeg er den ene bananflua som lever på badet mitt. Den flyr alltid rundt lyset på badet. Jeg tror den har vært der i ca 3 uker nå. Jeg har ikke hjerte til å drepe den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #99 Del Skrevet 30. september 2007 Nei, tenk. Se jeg lever fortsatt! Du må ikke slå så hardt Kiwii, nå blør a' fra øya!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #100 Del Skrevet 30. september 2007 Du må ikke slå så hardt Kiwii, nå blør a' fra øya!! :dåne: Det er ikke blod! Det er ren ONDSKAP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå