Gjest Joker'n Skrevet 30. september 2007 #61 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg tror vi burde legge oss snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #62 Del Skrevet 30. september 2007 Ja, det tror jeg og.. *Overtrøtt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #63 Del Skrevet 30. september 2007 Siden jeg ikke har dagbok selv så bruker jeg din. *Bananfluer litt til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 30. september 2007 #64 Del Skrevet 30. september 2007 Du burde få egen dagbok *Bananfluer rundt i rommet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #65 Del Skrevet 30. september 2007 Er redd den hadde blitt infisert av bananfluer, akkurat som her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #66 Del Skrevet 30. september 2007 Kanskje det er et adjektiv også? I så fall er jeg bananfluete. Tror jeg skal begynne å si det til folk. "Åååh, du er så bananfluete" KIWI! Jeg er overtrøtt og sier masse dritt, også er ikke du her!? Hva faaaaaen? Du må flashe med da skjønner du. Da pleier hun å komme som et skudd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 30. september 2007 #67 Del Skrevet 30. september 2007 Er redd den hadde blitt infisert av bananfluer, akkurat som her.. Det kan tenkes ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #68 Del Skrevet 30. september 2007 Du må flashe med da skjønner du. Da pleier hun å komme som et skudd!! :sexy: Nå skjønner jeg hvertfall at jeg er overtrøtt. Jeg tenkte skikkelig koffert om det du akkurat skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #69 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Bananfluer Moahaha. Endret 30. september 2007 av Britt Banditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 30. september 2007 #70 Del Skrevet 30. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #71 Del Skrevet 30. september 2007 KIWIIIIII!! Annie sa du "kom som et skudd" når du så puppa mine. Det var sant, ja?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 30. september 2007 #72 Del Skrevet 30. september 2007 Tydeligvis, BB!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #73 Del Skrevet 30. september 2007 *Bananfluer masse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 30. september 2007 #74 Del Skrevet 30. september 2007 Nå ble hun borte Legger meg, BB! Stoler på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #75 Del Skrevet 30. september 2007 Nå kommer hu igjen! Bare vent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 30. september 2007 Helt fantastisk å komme inn hit etter en lang arbeidsdag! Tullejenter! Litt forbanna for at dere bananfluer rundt i dagboka mi,men pytt,pytt. Fornøyd bare jeg får besøk jeg. Kan jeg få en appelsin? Vil du ikke ha kiwi(i) istede da? Gratulerer med ny look vennen Tok litt tid før jeg skjønte hvem du var, men når det var snakk om hvit pizza så var det ingen tvil lengre Takk takk! Titter innom Jeg har ingen peil på hvem du "var før" eller noe, men grattis med ny dagbok Koselig at du stakk innom :-D Eeeeh, hvit pizza?!??!?!?!?! :klø: Åh, var det pizza'n som var hvit? jeg trodde det var sofaen jeg. Uansett så vet jeg ikke hvem du var/er, men grattis med ny dagbok! Hehhe,det var pizzaen som var hvit ja Du burde få egen dagbok Jaa! Det burde hun! Nå skjønner jeg hvertfall at jeg er overtrøtt. Jeg tenkte skikkelig koffert om det du akkurat skrev Hæhæh! Bananfluer Moahaha. Ligner på deg jo! KIWIIIIII!! Annie sa du "kom som et skudd" når du så puppa mine. Det var sant, ja?! Det vet du jo er sant,babe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #77 Del Skrevet 30. september 2007 Natta Joker'n! :-D Kom og bananflu igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #78 Del Skrevet 30. september 2007 DIN BANANFLUETE KIWI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Britt Banditt Skrevet 30. september 2007 #79 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg vil ikke ha kiwii, jeg vil ha APPELSIN :( Skift nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 30. september 2007 Forfatter #80 Del Skrevet 30. september 2007 Dere får ikke bananflue når jeg er her. Da tar jeg dere med fluesmekkern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå