Gå til innhold

Kroppen sett ovenfra!

Fremhevede innlegg

Gjest Utlogget!
Skrevet

Når du står rett opp og ned og titter på tærne dine, hva ser du da?

Jeg ser magen min jeg, og tærne :kjefte::tristbla: Jeg veier 56 kilo, så jeg er ikke så stor, men jeg vil se musa mi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser mage, forside lår, litt av knær, og oversiden av føttene bak til der ankelen er.

Jeg har absolutt ikke for mye mage, og ser likevel ikke musa. Helt normalt :)

Skrevet

Damer skal ha et lite ekstra fettlag på magen, dette vil i de aller fleste tilfeller stikke litt ut slik at man akkurat ikke ser det man har mellom beina.

Vi må bare lære å akseptere at det ikke er naturlig å ha helt plankeflat mage, så enkelt er det.

Skrevet

Jeg ser bare puppene og tærne jeg.... og jeg har ikke særlig store pupper heller.

Skrevet (endret)
Jeg ser bare puppene og tærne jeg.... og jeg har ikke særlig store pupper heller.

Skulle gjerne bare sett puppene, og ikke tærne :fnise:

Men jeg ser bare magen og bittelitt pupp. Helt greit det, de fleste har litt mage :)

Endret av Alyx
Skrevet

Hva jeg ser ?

Jeg er ganske liten, men jeg ser da alt på kroppen ovenfra selv om jeg kikker ned.

Skrevet
Skulle gjerne bare sett puppene, og ikke tærne :fnise:

Men jeg ser bare magen og bittelitt pupp. Helt greit det, de fleste har litt mage :)

Og tærne selvfølgelig!!! Så stor er ikke magen..

Skrevet

jeg ser tits, mellom dem; mage, mus, bein og tæs.

Skrevet

Ser bare pupper. Ikke tær heller. Helt fint det!

Skrevet

Jeg ser pupper og tær. Strekker jeg litt på nakken ser jeg litt mage og nedre del av lår.

Jeg har mage jeg, det er bare det at puppa stikker mere ut. ;) Hadde jeg vært i undertøy eller nettoen, hadde jeg hatt utsikt til magen mellom puppene. :ler:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Ser bare pupper. Ikke tær heller. Helt fint det!

Samme her ! :ler:

Gjest lillebøll
Skrevet

Ser jeg rett ned ser jeg pupper, mage, lår og tær. Er det vanlig å se så mye mer da? :klø:

Skrevet (endret)

Ser pupper, mage, mus og tær

Endret av Monii
Skrevet

Eh, nå ble jeg litt nyskjerrig på hva jeg egentlig ser :klø:

Men altså, tror jeg ser det meste altså, litt pupper, men ikke mye, litt mage, men ikke nok til å klage, så ser vel det som er mulig å se.. :klø: dette har jeg aldri tenkt på før..

( :ler: jeg rimte litt :ler: )

Skrevet (endret)

Jeg måtte sjekke! :P Jeg ser pupper, mage, mus, lår, legger og tær. (kanskje jeg har lang nakke?)

Endret av Pax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...