Gå til innhold

Phuket eller Krabi?


Gjest Tira

Anbefalte innlegg

Vi kunne tenke oss en tur til Thailand på nyåret, men er litt usikker på om vi skal dra til Kata, Phuket eller til Aonang, Krabi. Er det noen som har vært på begge disse stedene, og har et godt råd til oss?

Vi har kikket på andre steder også, men har enten funnet de for store, eller for små. Så det er enten Kata eller Aonang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville holdt en liten knapp på Ao Nang, men er jammen ikke sikker. (har vært begge steder) Det kommer litt an på hva dere er ute etter. Stranden i Kata (særlig Kata Noi) er flott, finere enn Ao Nang etter mitt syn. Det fins større tilbud på restaurant og shoppingfronten i Kata og ikke minst i Patong, som bare er en kort taxitur unna Kata. Syns kanskje områdene rundt Ao Nang har mer å by på enn Kata, rent naturmessig. Nydelige Railey Beach bare en kort båttur unna. Fint sted å dra for å bade. (på dagstur) Hvor lenge skal dere være borte? Hva med å prøve begge stedene? Hvis dere skal være borte to uker eller mer så hadde jeg definitivt gått for begge stedene. (ikke så langt med båt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Vi er flere familier som skal dra sammen, så å flytte på oss er uaktuelt. Har hørt at stranden på Aonang ikke er så fin, men det går vel fint an å bade der om man ikke orker å dra ut med longtail?

Vi har vært i Thailand før, og da lengre nord på Phuket. Har hørt masse flott om Krabi, men så var det dette med stranden da, og antall restauranter og butikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...