Gjest Gjest Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Noen som har prøvd? Ser ulike firmaer annonserer for hjemmebruk. Så tv-shop har et sett,men lurer på om noen har prød. Hvilke firma har du prøvd, og er du fornøyd med resultatet
Scully Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Du bør absolutt velge å gjøre dette profesjonelt hos tannlege, ikke useriøse frima. På denne måten får du er forsvalig oppfølging, samt en trygghet i materialer i bruk. Det brukes helt andre stoffer på type frisør, tv-shop, h&m, beautysalonger, etc. Og man bør være svært kritisk til dette. Mange har alt for sterke stoffer som er uforsvarlig i bruk. Samt at de aller fleste blekemidler du skaffer "hvor som helst" kun fjerner missfarging på tennenes overflate, og ikke faktisk selve tannens farge. Kortidsresultat med andre ord. Tannbleking bør absolutt gjøres hos en profesjonell, og aldri før du har tatt en full sjekk av tennene mtp feks karies Har du syreskader og ising fra før, bør du absolutt ikke benytte deg av bleking, men dette kan du og en tannlege sammen diskutere.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg har prøvd mye forskjellig dritt fra tv-shop o.l. Det fungerer ikke! Men jeg har kjøpt blekeskinner og blekemiddel hos tannlege, som man sover med, og det fungerer kjempebra. Når middelet var tomt bestilte jeg mer fra usa, over internett. Myyyyye billigere, og samme middel som i norge.
Bokormen Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Du bør absolutt velge å gjøre dette profesjonelt hos tannlege, ikke useriøse frima. På denne måten får du er forsvalig oppfølging, samt en trygghet i materialer i bruk. Det brukes helt andre stoffer på type frisør, tv-shop, h&m, beautysalonger, etc. Og man bør være svært kritisk til dette. Mange har alt for sterke stoffer som er uforsvarlig i bruk. Samt at de aller fleste blekemidler du skaffer "hvor som helst" kun fjerner missfarging på tennenes overflate, og ikke faktisk selve tannens farge. Kortidsresultat med andre ord. Tannbleking bør absolutt gjøres hos en profesjonell, og aldri før du har tatt en full sjekk av tennene mtp feks karies Har du syreskader og ising fra før, bør du absolutt ikke benytte deg av bleking, men dette kan du og en tannlege sammen diskutere. Støttes absolutt
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Jeg har prøvd mye forskjellig dritt fra tv-shop o.l. Det fungerer ikke! Men jeg har kjøpt blekeskinner og blekemiddel hos tannlege, som man sover med, og det fungerer kjempebra. Når middelet var tomt bestilte jeg mer fra usa, over internett. Myyyyye billigere, og samme middel som i norge. Hva betalte du for alt til tannlegen? Fikk du navnet hos tannlegen siden du etterbestilte på nett?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå