Gå til innhold

Trådløs "fast telefon"


mocci

Anbefalte innlegg

Heia,

Vår trådløse fastelefon vil ikke kjøre nummervisning etter at vi har fått oss IP telefoni. Vi er derfor på utkikk etter en ny trådløs telefon med støtte for nummervisning som også fungerer på Ip/bredbånds telefoni, gjerne en telefon som er enkel å bruke :)

Har dere noen anbefalinger å komme med?

Med beste hilsen

Mocci

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies vel at man bør bruke en ip-telefon og helst fra samme leverandør som man har bredbånd fra for å få det til å fungere optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har denne fra Clas Ohlson. Funker helt fint. :) Det har innebygget telefonsvarer også, og det er ikke så verst til den prisen. Nå er den på tilbud ser jeg og til og med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten IP-telefoni fra Televoip, om det har noe å si.

Har du sjekket med IP-leverandøren din om du kanskje må betale litt ekstra for å få nummervisning på telefonen? Noen leverandører har det, tror jeg. Kanskje det er derfor det ikke lenger virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,

Vår trådløse fastelefon vil ikke kjøre nummervisning etter at vi har fått oss IP telefoni. Vi er derfor på utkikk etter en ny trådløs telefon med støtte for nummervisning som også fungerer på Ip/bredbånds telefoni, gjerne en telefon som er enkel å bruke :)

Har dere noen anbefalinger å komme med?

Med beste hilsen

Mocci

Høres merkelig ut, jeg har en vanlig siemens trådløs, og den viser da nummer på alle som ringer ? (Bruker også Televoip, enn så lenge)

Du kan jo låne en annen trådløs telefon, og sjekke. Men jeg vil tro det er noe feil på iptelefon adapteret. Vil tro nummervisning følger med uansett, samme som på ISDN.

Ring IPtelefon leverandøren deres !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia,

Vår trådløse fastelefon vil ikke kjøre nummervisning etter at vi har fått oss IP telefoni.

Tror du skal høre med leverandøren av IP-telefoni. Støtter telefonen din nummervisning, skal den vises hvis det er aktivert som en tjeneste fra leverandøren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bredbåndstelefoni fra Sandefjord Bredbånd, og vi bruker en Siemens tlf, som jeg ser flere IP-tlf-tilbydere tilbyr også =)

Men som gjesten over meg sier; Det er ikke sikkert teleselskapet ditt tilbyr nummerfremvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...