Gjest Midlu Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Amnesty skal holde fredag klokken 18 holde en støttemarkering som blir filmet og vist til burmeserne! Dette er vår sjanse til å vise vår støtte og sympati og vår avsky for det militæret gjør mot demonstrantene. http://www.amnesty.no/web.nsf/ac1a1a01ea71...78?OpenDocument Møt opp på Nobels Fredssenter, gjerne med en rød overdel.
Årets gjøk Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 To spørsmål: 1. Hvordan skal dere få vist opptaket til "millioner av burmesere" ? 2. Tror dere virkelig dette hjelper?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 To spørsmål: 1. Hvordan skal dere få vist opptaket til "millioner av burmesere" ? 2. Tror dere virkelig dette hjelper? Jeg fatter ikke hvorfor sånne som deg ikke bare kan tie stille istedet for å komme med slike lite motiverende utsagn. Jeg kan ikke med sikkerhet si at markeringer rundt om i verden vil hjelpe, men det er ihvertfall bedre enn å sitte hjemme på ræva. Og det handler faktisk om å vise sympati med et folk som lider, og ikke bare hva som umiddelbart kan styrte militærregimet.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Mens vi er inne på Burma: Satellittbilder viser vold i Burma
Bønna Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg kan ikke med sikkerhet si at markeringer rundt om i verden vil hjelpe, men det er ihvertfall bedre enn å sitte hjemme på ræva. Far forteller stolt til sin sønn; Jeg gikk på barrikadene på 70-tallet, gutten min. Sønn: Oppnådde du noe, far? Far: Nei!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå