Latee Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Installerte nettopp Gimp på dataen og selv om jeg valgte engelsk så kommer det på norsk?! Hvorfor det og hvordan får jeg det på engelsk?
Gjest Nedfall Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Installerte nettopp Gimp på dataen og selv om jeg valgte engelsk så kommer det på norsk?! Hvorfor det og hvordan får jeg det på engelsk? Gå på google (det er en søkemotor), knott inn "gimp" og "language", og trykk søk. Tror du finner det du trenger på første treff..
Latee Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Takk for svar! Fant det ut selv etter hvert.. Må bare "un-check" language et-eller-annet når man laster ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå