Gå til innhold

Sybian.. anbefales det?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet,

mrs_bond, mod

Endret av mrs_bond
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kajsa_*
Skrevet
Er det noen av dere som har prøvd en så kalt sybian? Jeg har sett noen filmer som den blir bruk og lurer på om det er noen som anbefaler det?

Har prøvd.... Og det var HELT FANTASTISK! En helt spesiell følelse; ikke minst når elskeren min styrte fjernkontrollen. Jeg var helt utslitt etterpå, men det var ubeskrivelig deilig. Synd at den er så dyr. Vi lånte den av et annet par.

Kajsa

Gjest Gjest_Anka_*
Skrevet

Jeg har en sybian som brukes jevnt. En ren nytelse :-) Noe alle kvinner burde prøve ;-)

• 1 år senere...
Gjest Par i søndre buskerud
Skrevet

Ikke mange svar på denne tråde. Har akkurat kjøpt en slik til mor, og tro meg den er verdt hver eneste krone. Har vært sammen i mange år, det var på tide med litt påfyll.... fyttirakkeren, tror ikke hun har kommet så sterkt og så mange ganger før. Den er de råeste vi har vært borti.

Mvh

Par buskerud

Skrevet

Hva med en real fuckinmachine da? En svær dildo som blir hamret inn i usannsynige hastigheter og med voldsom kraft slik som på fuckingmachines.com? Jeg blir svimlende kåt av å se slike filmer. Noen som har prøvd dette eller har lyst?

Skrevet

Syv og et halv tusen, og i tillegg kommer 25% MVA. OG siden det koster mer enn 6.000 så er det vel muligens toll p det også? Og frakten på en slik en er vel ikke akkurat bare en hundrelapp. Dyr moro :-)

Skrevet

Det stemmer at den er dyr, og den bråker ganske mye.

Den kan egentlig beskrives som den ultimate maskin for lange, mange og sterke orgasmer til kvinnen. Vi har ikke hatt vår sybian så lenge, men er begge enige i at det har vært penger vel anvendt. Inklusive litt utstyr, frakt mm så ble det ikke billig, men igjen den varer sikkert livet ut, og i et slikt perspektiv er ikke prisen ille.

Kvaliteten på komponenter og innsatser er veldig bra.

Jeg (mannen) må innrømme at det var veldig turn on å se fruen gå inn en helt annen state of mind når hun red denne maskinen. Det har gitt et løft til sexlivet vårt, og vi anbefaler den til alle, både single kvinner og par.

Skrevet
Hva med en real fuckinmachine da? En svær dildo som blir hamret inn i usannsynige hastigheter og med voldsom kraft slik som på fuckingmachines.com? Jeg blir svimlende kåt av å se slike filmer. Noen som har prøvd dette eller har lyst?

Fruen tenner ikke på de, men har som sagt hatt stor glede av Sybian. Skjønner at filmene kan være turn on da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...