Gå til innhold

Sybian.. anbefales det?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har prøvd en så kalt sybian? Jeg har sett noen filmer som den blir bruk og lurer på om det er noen som anbefaler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope, men har veeeeeeldig lyst assa. Drømmer om å få hendene bundet fast på ryggen eller over hodet sittende på knærne over en slik maskin og bli knullet fra sans og samling uten at jeg kan gjøre noe som helst for å fohindre dette. Blir helt våt i fitta bare av tanken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hallo...

Sju og et halvt tusen før frakt og ekstrautstyr!

Er det så dyrt? Hvor ser du prisen hen da, er det en link noe sted jeg ikke ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen av dere som har prøvd en så kalt sybian? Jeg har sett noen filmer som den blir bruk og lurer på om det er noen som anbefaler det?

Hva er en Sybian og hvordan brukes den? Tok en titt på linken tilReven, men skjønte fortsatt ikke hva den er til. :vetikke: Vel, jeg skjønte jo såpass at den skal brukes til seksuell tilfredsstillelse, men kan noen utdype?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et amerikans BDSM par som har en side på nett hvor det er laget mange bildemontasjer hvor "Dee" som suben heter får kjørt seg på en eller flere "sybian'er" eller "fucking machine'r". Disse to har en fantastisk hjemmeside som omhandler alle former for BDSM. Har du lyst på linken så send meg en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes et amerikans BDSM par som har en side på nett hvor det er laget mange bildemontasjer hvor "Dee" som suben heter får kjørt seg på en eller flere "sybian'er" eller "fucking machine'r". Disse to har en fantastisk hjemmeside som omhandler alle former for BDSM. Har du lyst på linken så send meg en PM.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes et amerikans BDSM par som har en side på nett hvor det er laget mange bildemontasjer hvor "Dee" som suben heter får kjørt seg på en eller flere "sybian'er" eller "fucking machine'r". Disse to har en fantastisk hjemmeside som omhandler alle former for BDSM. Har du lyst på linken så send meg en PM.

Howard Stern liker å gi kvinnelige gjester på radioshowet sitt en tur på sybianen (bla Carmen Electra) Den snille mannen går langt for at gjestene skal trives uten tanke på seg selv .... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest VRRrrrr

Sybian blir vel kanskje å ta i litt?

Hvorfor ikke bare kjøpe seg en god Vibrator?

Meningen med en symbian er vel den at man skal ha noe i vagina samtidig som man får stimulert klitoris? Da holder det vel kanskje lenge med en vibrator eller dildo og et vibrerende egg :)

Rabbit vibratorer har vel forsåvidt samme funksjonen...så de er kanskje verdt å sjekke ut? Prisen er i hvert fall betydelig lavere enn ved en symbian. ;)

Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. Ta vennligst kontakt med Hilde for avtale om annonsering. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sybian blir vel kanskje å ta i litt?

Hvorfor ikke bare kjøpe seg en god Vibrator?

Meningen med en symbian er vel den at man skal ha noe i vagina samtidig som man får stimulert klitoris? Da holder det vel kanskje lenge med en vibrator eller dildo og et vibrerende egg :)

Rabbit vibratorer har vel forsåvidt samme funksjonen...så de er kanskje verdt å sjekke ut? Prisen er i hvert fall betydelig lavere enn ved en symbian. ;)

Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. Ta vennligst kontakt med Hilde for avtale om annonsering. Trille (mod)

Njaaaa.... Litt av greia med Sybian er vel at man slipper å jobbe selv. Slik man jo må uansett hvilken vibrator man bruker. Man må bruke henda selv med vibrator! Også Rabbit. Du kan liksom ikke bare legge den i skrittet også jobber den selv.

En Sybian kan du sette deg oppå også skjer det som skjer uten at du trenger løfte en finger. Eller du kan ri som om du satt oppå en mann. Også kan du montere på forskjellige størrelser av dildoer osv.....

Jeg har prøvd... Hadde et forhold til en med mye penger som kjøpte en slik (med alt av kult utstyr....). Kan ikke sammenlignes med vanlig vibrator. Ikke i det hele tatt..... :gjeiper:

Litt lei meg for at jeg ikke fikk den Sybian'en... Har ikke råd til selv....

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Har en venninne som har forsøkt Sybian når hun bodde i USA og savner visst den mer enn livet der borte ;)

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...