Gå til innhold

Aldersforskjell?

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har venner som både er yngre og eldre enn meg. Går helt fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er 10 år yngre enn meg, noen er 10 år eldre enn meg. Går like godt overens med alle.

Skrevet

Den yngste er vel 3 år yngre enn meg, og den eldste er vel 16 år eldre enn meg.

Jeg bryr meg med andre ord fint lite om alder. Personligheter, derimot......:)

Skrevet

Bestevenninna mi er 41, mens jeg er 29 år. Syns ikke alder spiller noen rolle, har venner som er både yngre og eldre enn meg.

Gjest Borghild
Skrevet

Min yngste venninne er 8 år yngre enn meg og min eldste er 5 år eldre. Har ingenting å si. (er 29 år) Kjæresten min er 7 år eldre. Passe aldersforskjell.

Skrevet

Har vel flere som er eldre enn yngre, kan du si. Mange som er et år yngre eller et år eldre da. Hun som er ti år eldre, er jo på et helt annet sted i livet enn meg, men hun setter pris på å høre om mine ting da, sier det er som å gjenoppleve den tida i hennes liv. Har en del kamerater som er 3-5 år eldre. Greit det. Jeg tar fram ulike sider av meg selv i ulike vennskap, og i de næreste og beste vennskapene kan jeg ta fram alle på en gang. :)

Skrevet

Jeg er 27 og så og si alle vennene mine er +/- 2 år i forhold til meg. Eneste unntaket jeg kommer på i farten som jeg vil omtale som en god venn, og ikke bare en bekjent, er min tidligere sjef som er 10 år eldre enn meg. Vi er på to vidt forskjellige steder i livet og har gjort veldig forskjellige valg, men går kjemegodt sammen og har mye moro.

Skrevet

Har både eldre og yngre venner, er omtrent uten alder selv (dvs går sammen med de fleste).

Skrevet

De fleste vennene mine er like gamle som meg, altså 17-18 år.

Hun eldste venninna mi er 21, og han eldste kameraten av meg er 20-et-eller-annet(hehe..23-24 tror jeg). Har egentlig ikke så mangen yngre venner av meg, men det har vel mere med at jeg er 17. Og ganske ofte synst jeg at det er veldig stor forskjell på en 14-15 åring og en 17 åring, mens en 17åring og en 19åring går helt fint(synst jeg, og hun ene venninna mi som er 19 da:P)

Men hvis jeg ser på mamma, så er hun 36 år, og hun har venner som er 10-15 år eldre enn henne, men jeg tror ikke hun har så veldig mange venner som er mye yngre enn henne, kanskje noen som er et par år yngre, men ikke noen som er yngre enn 30.. :-P

Pappa har ikke venner xD Neida.. jeg har faktisk ikke sett noen av vennene hans, bortsett fra sånn 4 stk, og det er leenge siden :fnise: tror han bruker mest tid på oss(ungene osv:P Vi er ganske tidkrevende gitt..)

Skrevet

Alt fra 5 år yngre til 2 år eldre, uten noen spesifikk vekt på en spesiell alder.

Skrevet
De fleste vennene mine er like gamle som meg, altså 17-18 år.

Hun eldste venninna mi er 21, og han eldste kameraten av meg er 20-et-eller-annet(hehe..23-24 tror jeg). Har egentlig ikke så mangen yngre venner av meg, men det har vel mere med at jeg er 17. Og ganske ofte synst jeg at det er veldig stor forskjell på en 14-15 åring og en 17 åring, mens en 17åring og en 19åring går helt fint(synst jeg, og hun ene venninna mi som er 19 da:P)

Men hvis jeg ser på mamma, så er hun 36 år, og hun har venner som er 10-15 år eldre enn henne, men jeg tror ikke hun har så veldig mange venner som er mye yngre enn henne, kanskje noen som er et par år yngre, men ikke noen som er yngre enn 30.. :-P

Pappa har ikke venner xD Neida.. jeg har faktisk ikke sett noen av vennene hans, bortsett fra sånn 4 stk, og det er leenge siden :fnise: tror han bruker mest tid på oss(ungene osv:P Vi er ganske tidkrevende gitt..)

:tommelopp: Jeg likte innlegget ditt.

Skrevet
:tommelopp: Jeg likte innlegget ditt.

Åå? Hvorfor da egentlig? Hihi :fnise:

Ble nysgjerrig her nå.. :jepp:

Skrevet
Hei!

Jeg er 22 år, har nettopp blitt god venninne med ei herlig dame på 32... Jeg har alltid likt å henge med jenter og gutter som er 2-5++ år eldre en meg. Men aldri har jeg hatt en slik venninne som er 10 år eldre enn meg. Er det mange av dere som har slik aldersforskjell, og trives med det? Er nysjerrig på å høre.. Hører gjerne fra dere som ikke har så god erfaring også :jepp:

jeg har en vennine på 30,men også en på 64. noen på min egen alder.

Skrevet

De fleste vennene mine er enten jevngamle eller 2-3 år eldre enn meg. Men jeg har også gode venner som er 10 år eldre enn meg. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...