Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hei. Noen som har tips for hvordan jeg skal få bedre blodsirkulasjon? Alle tips tas imot med stort takk!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 trening eller generelt å være i bevegelse...
Gjest Kristin_ Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Denne vil jeg ha inn i mine innlegg. Jeg trener i snitt 5 ganger i uken men har ganske dårlig blodsirkulasjon i enkelte områder spesielt rumpe og lår. Håper det kommer noen gode tips her.
Ce'Nedra Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Av generelle råd er det jo trening som hjelper. Man kan også veksle mellom å dusje i kaldt og varmt vann. Hvis du tenker mer på cellulitter, får man kjøpt en sånn massasjemaskin på Vita som stimulerer blodsirkulasjonen, men det blir jo mer der og da..
Gjest Kristin_ Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Har ikke celulitter, blir bare veldig kald. Men takk for tipset.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå