Gjest puppedama Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Noen som har tatt brystløft, eller som kjenner noen som har gjort det? Gjerne i trondheim!! Hvor mye koster det? Blir det ofte komplikasjoner i ettertid? Mange som mister følsomheten i brystvortene? Blir resultatet pent selv uten innlegg?
Big Sister Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg håper du ikke vil vurdere eller utføre denne opperasjonen. Uansett om du har pupper som ser ut som lange strømper med småstein i, eller hva det måtte være så vil jeg du skal være stolt over deg selv. Selv har jeg ganske store pupper, og det kan være utfordrene det også. Når jeg snakker med gutter, virker det som om jeg har øynene i brystvorta, for gutta har en tendens til å se litt lengre ned på meg. Veldig frustrerende. Bruk en push-up bh du, så håper jeg du vil føle deg bedre hvertfall. Det er en grunn for at du er skapt som du er. Vær stolt av det
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg har tatt brystløft i januar 07. Tok det i Oslo. Hadde veldig komplekser for puppene mine og skammet meg for å være naken med kjæresten. Hadde en størrelse liten c cirka. Lurte mye på om jeg skulle ta innlegg samtidig når jeg først var igang. Men når jeg tenkte meg om var det ikke størrelsen jeg var ute etter. Jeg ville bare ha brystvorter som pekte ut istede for ned og at de var "normale". Operasjonen gikk greit. Var kvalm de første dagene og hadde ganske vondt noen dager. Men det har jeg nesten glemt nå. Synes det var ekkelt å bytte tapen for jeg er ikke noe glad i å se blod og sår. I begynnelsen var de veldig struttende, men etterhvert ble de mer normale. Har nå fått all følelsen tilbake i brystene men det tok altså noen mnd ja. Arrene ser man godt, men de har blitt litt bedre de også. Brystvortene er ikke helt like og ihverfall i begynnelsen "frøs" de om en annen og var helt på tur. Dette plaget meg og uroet meg endel. Jeg valgte den billigste kirurgen jeg fant. Følte me ikke helt komfortabel hos han egentlig. Jeg har langt fra perfekte pupper nå, men i forhold til hvordan de var er jeg alikevel fornøyd. Jeg tørr å dusje sammen med min kjære og kan sitte naken i stua. Det har jeg aldri gjort før. Jeg angrer ikke. Men det er en stor avgjørelse å ta. Er det noe mer du lurer på, er det bare å spørre. Tenk deg godt om, og så håper jeg du tar ett valg som er bra for deg selv. Det er din kropp, du bestemmer! Sender deg en god
Gjest ibi Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg har tatt brystløft i januar 07. Tok det i Oslo. Hadde veldig komplekser for puppene mine og skammet meg for å være naken med kjæresten. Hadde en størrelse liten c cirka. Lurte mye på om jeg skulle ta innlegg samtidig når jeg først var igang. Men når jeg tenkte meg om var det ikke størrelsen jeg var ute etter. Jeg ville bare ha brystvorter som pekte ut istede for ned og at de var "normale". Operasjonen gikk greit. Var kvalm de første dagene og hadde ganske vondt noen dager. Men det har jeg nesten glemt nå. Synes det var ekkelt å bytte tapen for jeg er ikke noe glad i å se blod og sår. I begynnelsen var de veldig struttende, men etterhvert ble de mer normale. Har nå fått all følelsen tilbake i brystene men det tok altså noen mnd ja. Arrene ser man godt, men de har blitt litt bedre de også. Brystvortene er ikke helt like og ihverfall i begynnelsen "frøs" de om en annen og var helt på tur. Dette plaget meg og uroet meg endel. Jeg valgte den billigste kirurgen jeg fant. Følte me ikke helt komfortabel hos han egentlig. Jeg har langt fra perfekte pupper nå, men i forhold til hvordan de var er jeg alikevel fornøyd. Jeg tørr å dusje sammen med min kjære og kan sitte naken i stua. Det har jeg aldri gjort før. Jeg angrer ikke. Men det er en stor avgjørelse å ta. Er det noe mer du lurer på, er det bare å spørre. Tenk deg godt om, og så håper jeg du tar ett valg som er bra for deg selv. Det er din kropp, du bestemmer! Sender deg en god Kan du si eller gi et hint om hvilken kirurg du benyttet?
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Hvis jeg ville skryte hadde jeg skrevet det uten tvil. Har ikke lyst til å kaste dårlig lys over han. Kanskje er det andre som er kjempefornøyd etter å ha vært der også. Men som sagt var det det billigste alternativet jeg fant, og at det kanskje ikke alltid er best å gå etter pris når man skal gjøre sånne drastiske forandringer. Er ikke akkurat som å gå til frisøren.
Snoopy72 Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Hvis jeg ville skryte hadde jeg skrevet det uten tvil. Har ikke lyst til å kaste dårlig lys over han. Kanskje er det andre som er kjempefornøyd etter å ha vært der også. Men som sagt var det det billigste alternativet jeg fant, og at det kanskje ikke alltid er best å gå etter pris når man skal gjøre sånne drastiske forandringer. Er ikke akkurat som å gå til frisøren. Hei dere, jeg sitter her ferdig løftet. gjorde det igår og føler meg overraskende bra . Sprenger og litt sånn, men var forberedt på mer. Har endelig gjennomført en drøm jeg har hatt siden ungdomsskolen. Etter å har kommet gjennom 3 barn og med ammepupper i str F, var behovet virkelig tilstede. Fikk sistemann for snart 4 år siden og barsel kiloene var også vekk, så nå må jeg bare ta det helt med ro og vente spent til neste uke for å se dem :søvn: :-D HilsenR
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Hei dere, jeg sitter her ferdig løftet. gjorde det igår og føler meg overraskende bra . Sprenger og litt sånn, men var forberedt på mer. Har endelig gjennomført en drøm jeg har hatt siden ungdomsskolen. Etter å har kommet gjennom 3 barn og med ammepupper i str F, var behovet virkelig tilstede. Fikk sistemann for snart 4 år siden og barsel kiloene var også vekk, så nå må jeg bare ta det helt med ro og vente spent til neste uke for å se dem :søvn: :-D HilsenR Gratulere så masse! Syntes det var nervepirrende å vente på å se resultatet. Du får bare slappe av og glede deg over de nye puppene dine! Får oppdatere oss hvordan det går videre da. Lykke til!
Gjest ts Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 Hei dere, jeg sitter her ferdig løftet. gjorde det igår og føler meg overraskende bra . Sprenger og litt sånn, men var forberedt på mer. Har endelig gjennomført en drøm jeg har hatt siden ungdomsskolen. Etter å har kommet gjennom 3 barn og med ammepupper i str F, var behovet virkelig tilstede. Fikk sistemann for snart 4 år siden og barsel kiloene var også vekk, så nå må jeg bare ta det helt med ro og vente spent til neste uke for å se dem :søvn: :-D HilsenR Gratulerer så mye!!! Jeg ser det er mange som mener at man bør gjøre det beste ut av det istedet for å gå til slike drastiske skritt. MEN.. Det er et stort men her. Jeg har ikke barn. Jeg har hatt hengepupper siden jeg fikk pupper. Jeg fikk såvidt en 2er i gym - fordi jeg ikke ville at de andre skulle se hengepuppene mine i dusjen. En gang på vgs ble det slutt med kjæresten min som også gikk der. Noen dager etter bruddet satt vennene hans og sa ord som "hengepupp" høyt og lo når jeg gikk forbi. Jeg må lete i timesvis for å finne bher som gjør at det ser ut som at jeg har fine runde pupper med normal kløft. Jeg sover alltid med bh, fordi jeg skjemmes sånn samtidig som at det gjør vondt når puppene "dras" til siden og ned og opp. Om jeg skulle ha sex med kjæresten UTEN bh, tør jeg ikke andre stillinger enn misjonær. On top med hengepupper som hopper opp og ned som to utslitte sokker? Nei takk! Strandliv er et kapittel for seg selv. Bruker trekantbh med spile for at det ikke skal synes så godt at de henger. Resultatet er store tykke sår over nakken fordi jeg må knyte så hardt. Det er et helvete å ha hengepupper, og jeg har virkelig bestemt meg. Jeg skal opereres!!! Hvor dyrt ble det for deg Snoopy?
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 28. september 2007 #9 Skrevet 28. september 2007 Gratulerer så mye!!! Jeg ser det er mange som mener at man bør gjøre det beste ut av det istedet for å gå til slike drastiske skritt. MEN.. Det er et stort men her. Jeg har ikke barn. Jeg har hatt hengepupper siden jeg fikk pupper. Jeg fikk såvidt en 2er i gym - fordi jeg ikke ville at de andre skulle se hengepuppene mine i dusjen. En gang på vgs ble det slutt med kjæresten min som også gikk der. Noen dager etter bruddet satt vennene hans og sa ord som "hengepupp" høyt og lo når jeg gikk forbi. Jeg må lete i timesvis for å finne bher som gjør at det ser ut som at jeg har fine runde pupper med normal kløft. Jeg sover alltid med bh, fordi jeg skjemmes sånn samtidig som at det gjør vondt når puppene "dras" til siden og ned og opp. Om jeg skulle ha sex med kjæresten UTEN bh, tør jeg ikke andre stillinger enn misjonær. On top med hengepupper som hopper opp og ned som to utslitte sokker? Nei takk! Strandliv er et kapittel for seg selv. Bruker trekantbh med spile for at det ikke skal synes så godt at de henger. Resultatet er store tykke sår over nakken fordi jeg må knyte så hardt. Det er et helvete å ha hengepupper, og jeg har virkelig bestemt meg. Jeg skal opereres!!! Hvor dyrt ble det for deg Snoopy? Okey, her beskriver du meg ordrett!! Er trist å lese fordi deter fryktlig å ha det sånn, men godt også fordi jeg har aldri hørt noen beskrive de plagene jeg forsøkte å holde så hemelig siden jeg fikk bryster. Har jo heller ingen barn og har alltid som sagt hatt hengepupper. Hadde liksom ingenting å skylle på heller... Kjæresten min i tenårene kommenterte at jeg hadde så hengepupper. Det gjorde jo ikke saken så mye bedre nei. Har alltid hatet gym, svømming og stranda i det hele tatt. Har ikke taklet å gå uten bh, eller bare stå naken i dusjen uten å holde på brystene engang. Som sagt over så er ikke brystene mine perfeke nå etter brystløftet, men jeg har fått mye mer frihet iforhold til nakenhet og hvordan de sitter i bhn. Ville bare dele det med deg. Jeg betalte 21000.
Gjest ts Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Okey, her beskriver du meg ordrett!! Er trist å lese fordi deter fryktlig å ha det sånn, men godt også fordi jeg har aldri hørt noen beskrive de plagene jeg forsøkte å holde så hemelig siden jeg fikk bryster. Har jo heller ingen barn og har alltid som sagt hatt hengepupper. Hadde liksom ingenting å skylle på heller... Kjæresten min i tenårene kommenterte at jeg hadde så hengepupper. Det gjorde jo ikke saken så mye bedre nei. Har alltid hatet gym, svømming og stranda i det hele tatt. Har ikke taklet å gå uten bh, eller bare stå naken i dusjen uten å holde på brystene engang. Som sagt over så er ikke brystene mine perfeke nå etter brystløftet, men jeg har fått mye mer frihet iforhold til nakenhet og hvordan de sitter i bhn. Ville bare dele det med deg. Jeg betalte 21000. "Godt" å høre at det er flere!!! 21000 ja, det var ikke verst!! Hadde forberedt meg på 30 siden det står det på prislistene på nettsider rundt omkring. Men det var sikkert i Oslo eller noe da? Hmm... Jeg bryr meg faktisk ikke om brystene ikke blir 100% perfekte. Det å kunne gå uten bh... Eller kjøpe en bh fordi den er pen og ikke fordi den skal holde puppene opp så det ikke synes at de henger halveis ned på magen... For en drøm!! Skjønner godt hva du mener Nå gleder jeg meg enda mer Booster sparegløden Men får jeg det like billig som deg, trenger jeg ikke spare så mye lengre..
Arkna Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 (endret) Slettet Endret 28. september 2007 av Arkna
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 28. september 2007 #12 Skrevet 28. september 2007 "Godt" å høre at det er flere!!! 21000 ja, det var ikke verst!! Hadde forberedt meg på 30 siden det står det på prislistene på nettsider rundt omkring. Men det var sikkert i Oslo eller noe da? Hmm... Jeg bryr meg faktisk ikke om brystene ikke blir 100% perfekte. Det å kunne gå uten bh... Eller kjøpe en bh fordi den er pen og ikke fordi den skal holde puppene opp så det ikke synes at de henger halveis ned på magen... For en drøm!! Skjønner godt hva du mener Nå gleder jeg meg enda mer Booster sparegløden Men får jeg det like billig som deg, trenger jeg ikke spare så mye lengre.. Ja, det var mitt ønske også. Har for første gang i sommer gått med topp uten bh, og ikke ha innsunk bak i nakken for å stramme de opp da. Ja jeg tok det i Oslo. Men som jeg skrev lengre opp her. Gå på konsultasjon og kjenn etter på magefølelsen du har på kirurgen. Alle kirurger er ikke like flinke! Og det er ikke alltid det billigste er det beste. For å være helt ærlig skulle jeg ønske jeg hadde valgt en annen kirurg. Sikkert andre som er fornøyd der jeg var, men jeg mener at når man betaler over 20000 for en tjeneste så bør resultatet være bra. Brystvortene mine er heelt ulike. Den ene er ganske mye større enn den andre, helt annen form. En sitter midt på og den andre på siden av brystet. Mens ene vorta peker litt ned og andre litt opp. Skulle vel ønsket at de var litt mer faste også. Men som sagt, fra det utgangspunktet jeg hadde kan jeg leve med det! Dette er ikke for å skremme deg. For jeg angrer ikke uansett. Har iallefall noe å skylde på nå Men jeg sier det fordi at du ikke skal kaste deg rundt slik jeg gjorde og måtte ha det med en gang, billigs mulig. Finn en kirurg du kanskje har hørt er dyktig eller du føler deg komfortabel med.
Gjest ts Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 Hmm, du kan ikke få fiksa det gratis da? Siden de har gjort en feil mener jeg.. Ikke at det kan kalles noe i nærheten av et problem i forhold til hengepupper da men.. Enig i at en skal forvente best mulig resultat for 20 000! Det er faktisk ikke småpenger det heller! Ja jeg skal bruke god tid på å bestemme meg. Har vel sånn halvveis bestemt meg for at det skal skje til neste år, så har god tid
Helen Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Kjære ts, utfra det du beskriver så vil jeg tro at du kan få dekket operasjonen for å få mindre bryster. Jeg kjenner flere som har hatt det samme problemet og de har fått dekket dette. Du må da gå til fastlegen din å be han om å skrive en søknad for deg. Lykke til
Gjest ts Skrevet 29. september 2007 #15 Skrevet 29. september 2007 Kjære ts, utfra det du beskriver så vil jeg tro at du kan få dekket operasjonen for å få mindre bryster. Jeg kjenner flere som har hatt det samme problemet og de har fått dekket dette. Du må da gå til fastlegen din å be han om å skrive en søknad for deg. Lykke til Mener du virkelig det?!? Åhh, det må være den store drømmen!! Men jeg trodde man måtte ha fysiske plager for å få hjelp? De du kjenner, har de hatt noen som helst fysiske plager da? You made my day!!!
Helen Skrevet 29. september 2007 #16 Skrevet 29. september 2007 Mener du virkelig det?!? Åhh, det må være den store drømmen!! Men jeg trodde man måtte ha fysiske plager for å få hjelp? De du kjenner, har de hatt noen som helst fysiske plager da? You made my day!!! Den ene jeg kjenner hadde nakkeproblemer som kom av at det ble for tungt når hun brukte bh. Ei anna fikk dekket det pga psykiske problemer, hun hadde så store komplekser så derfor fikk hun dekket det. Ellers vet jeg om flere som har slanket seg mye og da har fått skikkelige hengepupper, de har fått dekket både brystplastikk, mageplastikk, lår-og armplasikk. Så det skulle abselutt være mulighet for at du også får dekket dette. Du får ta en prat med legen din og fortelle om alle problemene dine, så hjelper nok legen deg videre.
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 29. september 2007 #17 Skrevet 29. september 2007 Jeg forsøkte det men fikk ikke dekt operasjon. Hadde ikke akkurat store hengebryster, c cup. Fastelegen min sa bare at jeg ikke fikk dekt det pga av det at plaget meg psykisk og ikke fysisk i den grad at jeg fikk vondter. Ble ikke sendt noen søknad videre fra henne. Men leger er jo forskjellige. Men jeg mener ha hørt om tillfeller som har fått det dekt. Så det er for all del verdt et forsøk så snakk med legen din du. Håper du får det til. Husker min glede, utålmodighet, småfrykt og spenning jeg hadde før operasjonen min Lykke til så masse!
helene80 Skrevet 10. april 2016 #18 Skrevet 10. april 2016 Hei! Det finnes flere private tilbydere for brystløft, både med og uten protese. Det er sjelden at det forekommer komplikasjoner. Prisen varierer mellom ulike tilbydere, se https://www.helsesmart.no/sok?cat=436 Den 26. september 2007 at 17.35, Gjest puppedama skrev: Noen som har tatt brystløft, eller som kjenner noen som har gjort det? Gjerne i trondheim!! Hvor mye koster det? Blir det ofte komplikasjoner i ettertid? Mange som mister følsomheten i brystvortene? Blir resultatet pent selv uten innlegg?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #19 Skrevet 10. april 2016 1 minutt siden, helene80 skrev: Hei! Det finnes flere private tilbydere for brystløft, både med og uten protese. Det er sjelden at det forekommer komplikasjoner. Prisen varierer mellom ulike tilbydere, se https://www.helsesmart.no/sok?cat=436 En ni år GAMMEL tråd, hvorfor dra den frem? Anonymkode: 8709b...208 1
helene80 Skrevet 10. april 2016 #20 Skrevet 10. april 2016 tenkte det er interessant å se hvilke prisforskjeller som finnes for slik behandling hvorfor så undrende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå