Gjest tralala Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hei. Tok angrepille i går, da det var 56 timer etter ubeskyttet sex. Har hatt litt vondt i magen, men ikke noe mer enn det. Idag våkner jeg opp med røde, litt hovne utslett på hals og mage. Ser nesten ut som små bitt. Kan dette ha noe sammenheng? Takk på forhånd.
Samba Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Jeg ville tatt en telefon til legen. Sånn umiddelbart ville jeg tenke at du kanskje har hatt en allergisk reaksjon på pilla du tok. Men det kan vel også være en allergisk reaksjon på noe du har spist/vært borti. Men som sagt: ring legen din du!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Så på postinor (samme opplegget som norlevo) Bivirkninger: Svært hyppige bivirkninger er blødninger ikke relatert til menstruasjon, hodepine, kvalme, nedre abdominale smerter og tretthet. Hyppige (>1/100): Endokrine: Forsinkelse av menstruasjon >7 dager, uregelmessige blødninger og sporblødninger. Gastrointestinale: Diaré, oppkast. Sentralnervesystemet: Svimmelhet. Øvrige: Ømhet i brystene. Følgende er sett svært sjeldent: Utslett, urticaria, pruritus, ansiktsødem. Så det er raooprtert inn, men ta en tur til legen for å få det inn i papirene dine og bivirkningsregisteret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå