Devana Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hver gang jeg støvsuger, eller går tur eller lignende så blir jeg alltid så flammende rød og varm i ansiktet. Det trenger ikke være en rask tur engang... Er det noe jeg kan gjøre med det? Det plager meg i grunnen ikke stort, men jeg føler at det er så flaut...
Eføy Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Om det er noen trøst, så er du ikke alene om å ha dette problemet. Blir veldig lett rød i ansiktet jeg også. Ved litt aktivitet, om jeg blir stressa og lignende. Ved hard trening, heller jeg nesten over til lilla Tror ikke det er så mye vi får gjort med det dessverre..
Catzy Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg blir også lett rødflammete. Ikke så mye å gjøre med dessverre, må bare ignorere det.
Gjest Gjest_Hønepøne_* Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Melder meg på her.. Du er ikke alene. Jeg blir også rød fort - bare jeg tenker en tanke jeg blir småstressa over, når jeg blir engasjert i en diskusjon, når jeg blir flau (da blir jeg VIRKELIG rød..!) - og som nevnt over her - ved hard trening blir jeg nærmest lilla:) Sånn er det bare, gitt.
Gjest vimselot Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Det er vel hvit hud, kombinert med gener for rødt hår, som gjør det? Dvs. det kan være noe med blodtrykket, men har du tynn hud kan de tynne, "usynlige"? blodårene føre til at man blir lettere rød enn andre. Jeg har naturlig rødt hår, og blir svært rød i ansiktet av svært lite. Det har jeg alltid blitt, selv med mye bedre kondis enn nå, f.eks. da jeg løp 1,5 mil i skogen, opp bakker osv, orienteringsløp. (Jadda, jeg vant, soleklart. Det er sant, jeg vant...) Men over til temaet: Nå har jeg ikke lenger DEN kondisjonen, men rødmer lett, og har jeg klart å få en liten brunfarge på kroppen (ansiktet), og blir rød etter en liten fysisk anstrengelse, så får jeg komplimenter for hvor brun jeg er og såå fin farge...og de som sier dette, er de som er mer brune enn meg, men ikke med så fin glød da. He he, speilbildet jukser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå