SnillMito Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hvorfor gjorde du det, og hvordan var det?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hva er feit? Hvor mange kilo overvektig? Hvorfor? Fordi jeg hadde lyst på ham vel!
Gjest *nurket* Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Svarer selv om jeg ikke har hatt det jeg da..... Kunne aldri hatt sex med en feit mann. Jeg har et problem med tanken på overvekt hos meg selv (jeg ER slank vel og merke), og liker ikke mannfolk som er overvektige....
Gjest imli Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Har aldri hatt sex med en feit mann, men hadde ikke hatt problemer med det (så lenge det er snakk om overvektig og ikke 250 kilo). Om folk er overvektige eller slanke er ikke det som avgjør om jeg er tiltrukket av dem eller ikke.
Gjest Espen 23 Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Kunne nok hatt sex med en feit kvinne (dog ikke enormt overvektig), men vet ikke om jeg kunne blitt sammen med en. Litt turn-off i lengden med noen som ikke tar vare på seg selv. Da snakker jeg ikke om en som bare har noen kilo for mye altså. Min skala: Anorektisk - nei takk Naturlig tynn - ja Kvinnelige former - JA! Smålubben - ja Feit - nei takk
Gjest puselabb Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jeg har hatt sex med en som er godt over "gjennomsnittet", en svær gutt. Og det er den beste sexen jeg har hatt. Jeg har ingen fordommer når det gjelder kropp og sex i sammenheng.
Gjest EkteKvinne Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 jeg har hatt sex med en jeg vil kalle litt feit ja. det syntes ikke så veldig godt med klærne på men når de datt av kom flesket frem. jeg var så bedrukken at jeg lot han ta meg. jeg gjorde han en deilig tjeneste bare. og det gjorde meg kåt. kåt av å se en bleikfeite pikken komme mot meg. og den bleike huden. han ble aldri en kommende kjæreste for å si det sånn, men den rødsprengte pikken hans klarte jobben sin.
SnillMito Skrevet 25. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2007 jeg har hatt sex med en jeg vil kalle litt feit ja. det syntes ikke så veldig godt med klærne på men når de datt av kom flesket frem. jeg var så bedrukken at jeg lot han ta meg. jeg gjorde han en deilig tjeneste bare. og det gjorde meg kåt. kåt av å se en bleikfeite pikken komme mot meg. og den bleike huden. han ble aldri en kommende kjæreste for å si det sånn, men den rødsprengte pikken hans klarte jobben sin. Det er vakkert når to mennesker kommer sammen på den måten
Gjest EkteKvinne Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Jeg vil også bare si at jeg tenner veldig på når disse feite mennenes øyne lyser "jeg er virkelig heldig" nå, hvis en feit får ta meg. så det er egentlig det som tenner meg.
Gjest EkteKvinne Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Det er vakkert når to mennesker kommer sammen på den måten Er det ikke? Han fikk en opplevelse for livet han. Har du hatt sex med feite kvinner da? Selv er jeg slank og deilig.
SnillMito Skrevet 25. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2007 Er det ikke? Han fikk en opplevelse for livet han. Har du hatt sex med feite kvinner da? Selv er jeg slank og deilig. Det var et fryktelig personlig spørsmål som jeg helst ikke vil svare på.
Leo Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Hva definerer du som en feit mann, Mito?
Gjest EkteKvinne Skrevet 25. september 2007 #13 Skrevet 25. september 2007 Det var et fryktelig personlig spørsmål som jeg helst ikke vil svare på. La så være. Jeg liker også små peniser. utrolig men sant.
SnillMito Skrevet 25. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. september 2007 Hva definerer du som en feit mann, Mito? Midjemål på over 95 cm er min personlige flinkisdefinisjon.
SnillMito Skrevet 25. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. september 2007 La så være. Jeg liker også små peniser. utrolig men sant. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med det :skratte: :skratte: :skratte:
Gjest EkteKvinne Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med det :skratte: :skratte: :skratte: Det er nemlig det jeg tror du kan. håper du liker rosa lepper...
Gjest EkteKvinne Skrevet 25. september 2007 #17 Skrevet 25. september 2007 Hva definerer du som en feit mann, Mito? feite menn er ikke bare feite. de har ofte betraktelig lysere hudfarge enn andre og penisen er rødere i fargen. Feite folks fingre er ofte litt pølseformet og.
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. september 2007 #18 Skrevet 25. september 2007 Oi, første gang jeg har sett 13 brukere som leser i forumet samtidig Må si ja til spørsmålet, men tviler på at det kommer til å skje igjen. Jeg tenner rett og slett ikke på overvekt, og da hjelper det ikke hvor snill og hyggelig typen er!
Leo Skrevet 25. september 2007 #19 Skrevet 25. september 2007 Midjemål på over 95 cm er min personlige flinkisdefinisjon. Det tilsvarer en str. "Large" hos H&M og klærne deres er ikke akkurat kjent for å være store i størrelsen... Ut fra den definisjonen kan jeg med sikkerhet si at ja, jeg har hatt sex med en feit mann! (Og jeg vil tro at jeg deler "skjebne" med mange, mange andre! )
SnillMito Skrevet 25. september 2007 Forfatter #20 Skrevet 25. september 2007 Det tilsvarer en str. "Large" hos H&M og klærne deres er ikke akkurat kjent for å være store i størrelsen... Ut fra den definisjonen kan jeg med sikkerhet si at ja, jeg har hatt sex med en feit mann! (Og jeg vil tro at jeg deler "skjebne" med mange, mange andre! ) Det vitenskapelige miljøet støtter meg, i hvert fall : http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/01/427700.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå