mowgli Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 På enkelte nettsider står det mailadresse, når jeg klikker på den åpner det seg ett vindu som ser ganske likt ut som en ny mail. Men jeg finner ingen "send" knapp!!! Skjønner noen hvorfor? Det ser nesten ut som ett word-dokument jeg skal sende videre, men altså ingen "send" knapp.....
mamut75 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Det liggger en kode i web siden som sender en beskjed til det mailprogrammet du har oppgitt som standart på din maskin om at dette skal generere en ny mail . Mulig du kan sende denne mailen fra hovedvinduet i mailprogrammet ditt og ikke i selve den nye mailen .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå