Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

På enkelte nettsider står det mailadresse, når jeg klikker på den åpner det seg ett vindu som ser ganske likt ut som en ny mail. Men jeg finner ingen "send" knapp!!!

Skjønner noen hvorfor? Det ser nesten ut som ett word-dokument jeg skal sende videre, men altså ingen "send" knapp.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det liggger en kode i web siden som sender en beskjed til det mailprogrammet du har oppgitt som standart på din maskin om at dette skal generere en ny mail .

Mulig du kan sende denne mailen fra hovedvinduet i mailprogrammet ditt og ikke i selve den nye mailen .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...