Gjest Mtu Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Brukt msn på den stasjonære maskinen i flere år. Nå har jeg i tilltgg kjøpt en bærbar pc. Der kom min msn opp med den mailadr jeg bruker. Når jeg tar med meg min pc når jeg reiser, så kan ikke de hjemme bruke mns om jeg bruker den samtidig. Mitt spørsmål er da: hvordan lage til flere brukere på msn? Finner ikke ut av det...
Zero Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Lag en ny Hotmail-adresse og logg inn med brukernavnet og passordet til den nye adressen i Msn.
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Brukt msn på den stasjonære maskinen i flere år. Nå har jeg i tilltgg kjøpt en bærbar pc. Der kom min msn opp med den mailadr jeg bruker. Når jeg tar med meg min pc når jeg reiser, så kan ikke de hjemme bruke mns om jeg bruker den samtidig. Mitt spørsmål er da: hvordan lage til flere brukere på msn? Finner ikke ut av det... Nei de må få seg egne kontoer(mailadresse) for at de skal kunne logge seg på. Dere kan ikke bruke samme mailadresse når dere logger dere på. Alle må ha hver sin msn hotmailkonto
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Nei de må få seg egne kontoer(mailadresse) for at de skal kunne logge seg på. Dere kan ikke bruke samme mailadresse når dere logger dere på. Alle må ha hver sin msn hotmailkonto men hvor på msn går jeg inn å oppretter ny bruker med annen mailadr? har den nye versonen(live)
Zero Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Du må gå på www.hotmail.com for å opprette en ny adresse.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 men hvor på msn går jeg inn å oppretter ny bruker med annen mailadr? har den nye versonen(live) Før du logger deg på msn når du åpner vinduet,står det nederst på siden:registrer deg for en windows live id, eller registrer deg for en ny hotmailkont. Trykk på den og følg anvisningene
Gjest Nedfall Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 (endret) Det er slett ikke nødvendig med en hotmail adresse for å logge seg på msn. Jeg er på msn med min start.no adresse, har aldri hatt hotmail, og kommer aldri til å vurdere å opprette en. Jeg har dog en passport konto, der jeg har registrert min start.no adresse. Instruksjoner. (Se under "Use an e-mail address you already have") Endret 26. september 2007 av Nedfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå