Gjest Lottemor Skrevet 9. april 2003 #21 Skrevet 9. april 2003 Takk Ragnhild.... Ja sammbo staötter meg i dette valget og forstår hvorfor og han er enig i valget jeg har tatt. Må til sammtale med jordmor i morgen för jeg får time på gynokologisk for å så ta valge mellom de to typer abort som er. Håper på at det ikke er forsent får å ta en tabelett som gjör at kroppen löser dette selv. sammbo er god og han stötter meg,godt å ha han nå og så er det godt at dere ikke er negativ til valget mitt. Takk for stöttende ord og klemmer trenger det faktisk,er ikke noe hyggelig å tenke på hva jeg er i ferd med å gjöre ,men det er fremmtiden jeg må tenke på ikke nå tiden.
lillen Skrevet 9. april 2003 #22 Skrevet 9. april 2003 Det var trist å høre, Lottemor... Jeg hadde ingen anelse om at det var sånn du hadde det... Men som flere sier; du har vært moden nok til å ta valget, og det sier mye i seg selv! Det er fint at du selv også føler det er riktig og viktig for den situasjonen du/dere er i. Og, ja, du har god tid! Bruk tiden fremmover på deg selv og dine, og til å "bygge deg opp" igjen, så vil alt ordne seg! En venninne av meg tok medikamentell abort igår, og hun synes det gikk overaskende bra, uten så mye smerte. Nå blør hun bare litt, og føler seg lettet rett og slett! Lykke til videre, med alt! Massevis av varme tanker og klemmer fra Lillen jeg forstår
Gjest Mayamor Skrevet 10. april 2003 #24 Skrevet 10. april 2003 Synes du har tatt en voksen og tøff avgjørelse. Kan ikke ha vært enkelt... :cry: Ønsker deg lykke til med samboer og Tulla. Klem fra Maya30
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #26 Skrevet 8. desember 2003 Næmmen..........Lottemor, som jeg ikke har sett så mye til i det siste.... :o Hva har skjedd?? Håper du har det bra nå da, pia. Fikk sjokk da jeg kom over dagboka di og leste det som stod der. Men jeg er stolt av deg og de beslutningene du har tatt. Mange klemmer til deg!!!
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #27 Skrevet 8. april 2004 Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå