Gjest Nedfall Skrevet 26. september 2007 #21 Skrevet 26. september 2007 Hvor mange år må menn studere IT og jobbe med teknologi for å lære seg å bruke vaskemaskinen tro Det har nok mer med innstilling enn teknoangst å gjøre..
Gjest Blondie65 Skrevet 26. september 2007 #22 Skrevet 26. september 2007 Hvor mange år må menn studere IT og jobbe med teknologi for å lære seg å bruke vaskemaskinen tro Jeg var gift i et tosifret antall år og ikke en gang på de årene ble maskinen brukt av min mann. Så'e ...
Gjest The man Skrevet 27. september 2007 #23 Skrevet 27. september 2007 Hvor mange år må menn studere IT og jobbe med teknologi for å lære seg å bruke vaskemaskinen tro Vaskemaskiner er laget av menn for kvinner. De er spesielt tilpasset den kvinnelige hjerne.
Gjest AnneShirley Skrevet 28. september 2007 #24 Skrevet 28. september 2007 Vaskemaskiner er laget av menn for kvinner. De er spesielt tilpasset den kvinnelige hjerne.
Paradokset Skrevet 28. september 2007 #25 Skrevet 28. september 2007 Ikke vær så seriøse da folkens...denne ligger jo på skråblikk. Jeg tror dette fenomenet har mer med interesse enn evner å gjøre. STORT SETT så tror jeg ikke det appellerer til kvinner å skru på en bil eller bygge sammen en pc. Det er en generalisering, men jeg tror den har litt gyldighet...
FantasDick Skrevet 28. september 2007 #26 Skrevet 28. september 2007 Jeg skrur gjerne på både pc'n og bilen, jeg! Kanksje jeg er mann?
Gjest Nedfall Skrevet 28. september 2007 #27 Skrevet 28. september 2007 Jeg skrur gjerne på både pc'n og bilen, jeg! Kanksje jeg er mann? :rødme: Er du opptatt ? ..men PCskruingen vil jeg helst ha for meg sjæl !
mamut75 Skrevet 28. september 2007 #28 Skrevet 28. september 2007 Mitt inntrykk av damers og menns kompetanse/kunnskapsnivå når det gjelder ikt er at dette er ganske likt , men at mange damer har litt sånn tekno angst og har en mening om seg selv at de ikke har peiling på det . Selve kunnskaps/kompetanse nivået er imidlertid ganske likt for den gjennomsnittlige brukeren uavhengig av kjønn .
Annikken Skrevet 7. oktober 2007 #29 Skrevet 7. oktober 2007 Gett om vedkommende mann som har skrevet dette innlegget er forelska i en datadame han ikke kan få
Gjest Nedfall Skrevet 7. oktober 2007 #30 Skrevet 7. oktober 2007 Gett om vedkommende mann som har skrevet dette innlegget er forelska i en datadame han ikke kan få
Annikken Skrevet 7. oktober 2007 #31 Skrevet 7. oktober 2007 Oi, er du også det? Jeg vet jeg vet, vi er ganske attraktive.
Gjest Nedfall Skrevet 7. oktober 2007 #32 Skrevet 7. oktober 2007 Oi, er du også det? Jeg vet jeg vet, vi er ganske attraktive. Jeg også.. ? :klø:
hjertesukka Skrevet 7. oktober 2007 #33 Skrevet 7. oktober 2007 Åja, jeg kjenner mange menn som vet nøyaktig på en prikk hvordan en datamaskin ser ut inni!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå