Gå til innhold

Kamillas Dagbok ^.^


Finger-Dyret

Anbefalte innlegg

Altså først vil jeg starte med og si at min dagbok umulig kan være noe kjempe spennendes og lese, men jaja.

Jeg skal prøve og oppdatere så ofte jeg kan ^.^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 September !

Nå aner jeg faktisk ikke hva jeg skal skrive om, men jaja. Klokka er 18.52 og dagen er ikke over. Idag på skolen skjedde ganske lite, noe som er uvanlig for min klasse. Vi skal skrive et eventyr i lekse, men jeg er jo da totalt tom for inspirasjon, so hvordan dette skal gå er for meg et sant mirakel, men min deilige kopp med rykende varm kaffi skal hjelpe meg igjenom torturen ( les lekser ). I tilegg til null inspirasjon så har jeg en deilig dundrende hodepine og muligens feber også, deilig altså . . . Jeg tenkte jeg skulle begynte å skrive en sånn dagen sang greie helt nede, tenkte liksom det hadde verdt litt koselig xP

Dont look in My Eyes - Jan Werner Danielsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 September

Idag på bussen så hadde noen opp takluken, dette likte ikke bussjoføren og lukket den igjen. etter noen minutt hadde noen lukket den opp igjen og da reagerte buss sjoføren med og stoppe bussen. Han fortalte oss at han ikke kom til og dra noen steder før noen tok igjen takluken. Nå har det seg sånn at hele skolen vår er veldig sta da så ingen ville ha den igjen. Etter 5 minutter kom bussjoføren bak og startet og leke med mobilen sin, da vi spurte hva han holdt på med så sa han at han holdt på og lese nyheter, noen spurte hva nytt som hadde skjedd i verden og slik fikk vi oppdateringer på nyhetsfronten. Jeg spurte om de hadde funnet ut noe mer i Madeleine saken, men det hadde de ikke, noe som gjorde meg ganske skuffet T.T . Etter 10 minutter så begynte alle å klage over at de måtte på do, så begynte de og brøle og skrike om at de kom til og tisse seg ut, men ville noen ha igjen den forbaska takluken, neida. Selv så når jeg ikke en gang opp så det er jo så greit. Etter omtrent 15-20 minutter så kom en gutt ifra niende og tok den igjen og satte seg tilbake på plass, ja så enkelt var det nemmelig. Deretter startet vi og kjøre og etter noen minutter så var vi hjemme igjen.

Always on my mind - Elvis Presley

Endret av Finger-Dyret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...