Gå til innhold

svimmelhet og kvalme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir så lett svimmel og kvalm av enkelte ting! Noen ganger når jeg er på kino og filmingen er urolig så blir jeg først veldig svimmel, og så direkte kvalm. Så kvalm faktisk, at jeg må gå ut fra kinosalen og legge meg ned for å ikke måtte kaste opp og bli enda dårligere :( Dette skjer ikke ofte, og bare når jeg er på kino, men det er skikkelig plagsomt! Begge de to siste Jason Bourne filmene har hatt denne effekten på meg.

Jeg kan lett bli reisesyk også, spesielt om jeg leser eller det er mye svinger. Men det er vel noe som det er litt mer "normalt" å bli dårlig av, regner jeg med.

Jeg vet ikke om dette har noe med saken å gjøre, men hvis jeg ikke spiser ca hver tredje time kan jeg få nesten samme effekten som jeg får av en "urolig" film, jeg blir svimmel og nesten kvalm om jeg ikke får i meg mat, noe som er skikkelig ubehagelig. Men dette har vel mer med blodsukkeret mitt å gjøre, vil jeg tro.

Forøvrig så kommer ikke dette av at jeg er blodfattig, for det er jeg ikke lengre.

Nå kom jeg på at når jeg danset ballett hadde jeg også litt problemer med piruetter, for jeg ble så sinnsykt kvalm. Kan det ha en sammenheng? :klø:

Er det noen som har det på samme måten eller som har noen teorier om hvorfor jeg har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke det slik når jeg er på kino, men derimot hvis jeg tar heis..... Da blir jeg kjempe svimmel og kvalm!

Jeg vet ikke hvorfor det er slik, regner bare med at det har noe med balanse-nerven å gjøre......

:klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...