onyx Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Ja, jeg og samboern har så mye bonuspoeng nå at vi må finne på noe å bruke de på som IKKE er jobbferie. Jeg er litt fristet til å reise til de Nederlandske Antillene og ha en skikkelig avslappet strandferie, men vil gjerne høre fra noen som har vært der. Er det bra? Og hva ellers kan man bruke 200 000 bonuspoeng på?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Ja, jeg og samboern har så mye bonuspoeng nå at vi må finne på noe å bruke de på som IKKE er jobbferie. Jeg er litt fristet til å reise til de Nederlandske Antillene og ha en skikkelig avslappet strandferie, men vil gjerne høre fra noen som har vært der. Er det bra? Og hva ellers kan man bruke 200 000 bonuspoeng på? Er det forskjell på jobbferie og andre ferier?
onyx Skrevet 23. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2007 Er det forskjell på jobbferie og andre ferier? Ja. Jobbferie er kombinasjonen av jobbreise og feriereise. Begynner å bli litt lei den varianten, jeg vil vi skal ha ordentlig ferie sammen.
Rosalie Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 (endret) Kan jeg få ligge i kofferten? Endret 23. september 2007 av Wadjet
onyx Skrevet 23. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2007 Kan jeg få ligge i kofferten? :blafre: Klart! Men jeg gir ingen garanti for behagelig reise for blindpassasjerer. Hm... Jeg ønsker meg egentlig en god gammeldags amerikakoffert, ihvertfall til hjemmebruk.
gard Skrevet 24. september 2007 #6 Skrevet 24. september 2007 Hei Er det KLM poeng du har? Jeg har sett litt på Bonair og de sier at det er flott å snorkle der men at det kan være litt vindfullt. Men jeg har dessverre ikke vært der enda. Kona og jeg var på Maldivene for et par år siden og det var en deilig strandferie og der var det ikke så mye å gjøre bortsett fra å bade og lese en god bok :-)
onyx Skrevet 24. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2007 Ja, det er KLM poeng, så destinasjoner blir vel helst begrenset til KLMs og deres samarbeidspartnere. Nok å velge i egentlig. Har sett på Bonaire, men regner også med at det går greit å reise dit og så reise videre til andre øyer om man ønsker det.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Du har ikke nok poeng til å komme til Peru da? Fantastisk land. Mer spennende enn strandferie, men hver sin smak Har bare mellomlandet på Bonaire, syntes det var fryktelig varmt og lummert der.
canica Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg var på Bornaire for 10 år siden. Fantastisk øy. Etter den turen har jeg vært både i afrika, latinamerika og de arabiske emirater. Ingenting har slått den uken jeg tilbrakte på Bornaire. La ikke merke til at det blåste der. I såfall var det på et nivå som bare var behagelig fordi det var varmt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå