Gå til innhold

?


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Bare lurte på hvordan folk kan "kategotisere" andre. om noen blir ansett for og være populære, blir man ansett for enten bitch, smisker eller verre. Jeg er alltid oppriktig hyggelig mot folk jeg møter, vil at alle skal føle seg inkludert. så får jeg plutslig slengt i trynet at jeg var skikkelig bitch mot enkelte og lo av dem på ungdomsskolen! (er absolutt ikke tilfelle!!!) Vet at det finnes mange slike mennesker der ute, men jeg er ikke en av de, og føler meg urettferdig anklaget. Er vel ikke min feil om de har sett for mange tenåringsfilmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StockDama

Mange kategoriserer for å føle et sammhold i en gruppe, gothere som hater bimboer, bimboer som hater punkere...sånn i grove trekk.

Kan hende noen opplevde det som om du lo av noen på ungdomskolen, det må du iallefall spørre de om hva de mener,kanskje det bare er en misforståelse.

Og ro ned på utropstegnene, det ble litt mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det finnes mange slike mennesker der ute, men jeg er ikke en av de, og føler meg urettferdig anklaget. Er vel ikke min feil om de har sett for mange tenåringsfilmer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du "kategotiserer" jo selv..

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...