Gjest Gjest Skrevet 23. september 2007 #1 Skrevet 23. september 2007 Jeg har gratisutgaven av AVG for privatpersoner. Har fungert fint i 2-3 år. AVG ikonet er grått, og jeg får opp beskjeden “du må restarte datamaskinen for at oppdateringene skal virke”. Greit, men eller 4-5 restarter burde vel ting vært i orden? Er det AVG som har problemer med oppdateringene for tiden (dette har var i ca 2 døgn), eller er det jeg som har fått noe jækelskap på datamaskinen? Klarer ikke se noe på hjemmesiden til grisoft, så jeg frykter det verste.
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. september 2007 #2 Skrevet 24. september 2007 Jeg har gratisutgaven av AVG for privatpersoner. Har fungert fint i 2-3 år. AVG ikonet er grått, og jeg får opp beskjeden “du må restarte datamaskinen for at oppdateringene skal virke”. Greit, men eller 4-5 restarter burde vel ting vært i orden? Er det AVG som har problemer med oppdateringene for tiden (dette har var i ca 2 døgn), eller er det jeg som har fått noe jækelskap på datamaskinen? Klarer ikke se noe på hjemmesiden til grisoft, så jeg frykter det verste. Du må bare gå inn og oppdatere avg en manuelt da og sette innstillingene på automatisk etterpå. Avg EN MÅ HELE TIDEN OPPDATERES HVIS IKKE SÅ VIL DEN IKKE FUNKE OPPTIMALT
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #3 Skrevet 24. september 2007 Beklager at jeg har vært uklar. Jeg har forsøkt å oppdatere manuelt. Går inn på “update manager”, og det eneste jeg får til beskjed er at “to finish the utdate prosess it is necessary to restart the computer”. Det har jeg gjort nå 20-30 ganger i alle varianter og det virker ikke. For oppdateringen er så vidt jeg forstår lastet ned, det er at den ikke kommer seg i gang som er problemet.
mee mee Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 jeg har osgå fått samme beskjed i går tror jeg det var. etter jeg gjorde det ble maskinen enda treigere.. noen som vet hvorfor?
Gjest Blanca Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg har nå fått beskjed om å restarte maskinen etter hver oppstart. Merkelig, det har aldri vært slik før. Har søkt etter virus osv, men finner ingen. Synes ikke maskinen har blitt tregere, men vifta er kanskje litt mer hissig?
mee mee Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Jeg har nå fått beskjed om å restarte maskinen etter hver oppstart. Merkelig, det har aldri vært slik før. Har søkt etter virus osv, men finner ingen. Synes ikke maskinen har blitt tregere, men vifta er kanskje litt mer hissig? ja når du sier det, så har det kommet en ny lyd i vifta! merkelig hva man legger merke til.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Har dere prøvd denne ? Helt utrolig! Jeg satt i 3 timer og lette etter noe relevant på grisoft uten å finne noe. Hadde du vært innen rekkevidde skulle jeg jaggu bakt en kake til deg, men i mangel av pratiske løsninger på det: :bukke:
Gjest Nedfall Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Helt utrolig! Jeg satt i 3 timer og lette etter noe relevant på grisoft uten å finne noe. Hadde du vært innen rekkevidde skulle jeg jaggu bakt en kake til deg, men i mangel av pratiske løsninger på det: :bukke: Tusen takk ! Det er tilbakemeldinger om at folk får ting til å funke som driver meg, så noe mer trenger jeg egentlig ikke ! ..men, kake ? Hm.. jeg er jo kakemons da..
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Bor du Haugesund el omegn kan jeg se hva jeg får slått sammen Eller sende helt ruklet via post? :-D (og nå er AVG nyoppdatert, og alt scannet. Heldigvis ingen virus her og der :-D)
Gjest Nedfall Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Bor du Haugesund el omegn kan jeg se hva jeg får slått sammen Eller sende helt ruklet via post? :-D (og nå er AVG nyoppdatert, og alt scannet. Heldigvis ingen virus her og der :-D) Fint ! Umh.. synd du ikke har en registrert bruker her da, siden jeg ikke vil ut med akkurat hvorhen i Norge jeg bor. En PM hadde kanskje fått meg til å plapre, menmen.. ..*pokker*, der gikk jeg glipp av kake også !
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2007 #12 Skrevet 9. oktober 2007 Fint ! Umh.. synd du ikke har en registrert bruker her da, siden jeg ikke vil ut med akkurat hvorhen i Norge jeg bor. En PM hadde kanskje fått meg til å plapre, menmen.. ..*pokker*, der gikk jeg glipp av kake også ! *flau* Måtte løpe, og glemte hele tråden til jeg snakket med Pax. (Og så ble den utsatt til hun sparket til En liten uskyldig time med forsøk på husarbeid, og så steller hun i stand alt mulig her ) Men der får det være nok unnskyldninger: Jeg har en bruker her et sted, så PM kan jeg slenge av gårde bare jeg husker passordet. Er riktignok bittelitt i tvil på om jeg har noe kake nå på sparket, men om jeg klarer holde en borte fra gubben lenge nok skal det nå bli kake på alle frivillige kandidater innen rekkevidde som våger seg på verket (I verste fall fikk jeg et tips om en vegan kakemiks jeg lurer på om går an å flikke opp litt, selv om det er juks )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå