Gå til innhold

Gutten min halter


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I vinter slo gutten min (4 år) foten sin i barnehagen. Han haltet litt noen dager, så ble han bra igjen. For tre-fire uker siden slo han den samme foten igjen. Haltet et par dager, men ble så bra. Siste uka har han periodevis begynt å halte igjen og han "hopper" når han løper. Han klager ikke over at det er vond, men nå er jeg begynt å bli bekymret. Ringer til legen i morgen for å få han på røntgen - jeg er redd noe inni foten kan ha blitt skadet.

Noen som har liknende opplevelser? Det er vel ikke normalt at han halter så lenge etter et fall?

Endret av Kayli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...