*Enigma* Skrevet 24. september 2007 #21 Skrevet 24. september 2007 Jeg viste bildet til en av kompisene mine, og han mener Jessica Biel er en av de mest sexy stjernene som finnes, nettopp fordi hun er så veltrent og jeg er helt enig med han. Jeg synes hun er råsexy, og jeg skulle gjerne hatt like lekre armer som henne.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2007 #22 Skrevet 24. september 2007 Synes hun ser flott ut jeg, men så blir det også en veldig kald dag i Helvete før jeg bryr meg om noe Se & Rør skriver
Gjest Nedfall Skrevet 24. september 2007 #23 Skrevet 24. september 2007 Synes hun ser flott ut jeg, men så blir det også en veldig kald dag i Helvete før jeg bryr meg om noe Se & Rør skriver ..med denne... drivhuseffekten, blir det lenge til.
Gjest Mikromy Skrevet 25. september 2007 #24 Skrevet 25. september 2007 Uheldigvis veldig mange. Og dette har negativ virkning på alle jenter som tar ansvar for kroppen sin. Det har det ikke. Hva slags virkning det har på en, bestemmer man selv.
ehv61 Skrevet 25. september 2007 #26 Skrevet 25. september 2007 Synes hun er kjempefin jeg.Ser slettes ikke ut som en mann. Skulle gjerne hatt de armene og skuldrene selv
SilkeSatan Skrevet 25. september 2007 #27 Skrevet 25. september 2007 Synes hun er kjempefin jeg.Ser slettes ikke ut som en mann. Skulle gjerne hatt de armene og skuldrene selv
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2007 #28 Skrevet 25. september 2007 Jeg synes det bildet til høyre i artikkelen er svært uheldig, og der ser hun mandig ut ja, rart at alle nekter på dette. Men generelt er jo veltrente armer nydelig og hun pleier å se akkurat passe trent ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå