Gå til innhold

Yogamatte fra Nike.


Paiemiraja

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har erfaringer med yogamattene fra Nike. Jeg er lei av billige yogamatter som ruller seg sammen når jeg skal trene, da blir jeg distrahert og mer opptatt av at mattene ruller enn yoga. :)

Fint om dere kommer med erfaringer om Nike-mattene, men kom gjerne med anbefalinger om andre matter også.

Begynner yoga-kurs på mandag, etter nærmere ti år med å ønske om å begynne. Gleder meg sinnsykt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kjøp deg en ordentlig yogamatte der du skal gå på kurs du! :)

Kos deg på kurset ditt, yoga er deilig :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har en yogamatte fra Nike, kjøpte den på XXL for et par år siden. Den ligger helt flatt når jeg trener, selv om den er sammenrullet når jeg ikke bruker den. Sklisikker på begge sider, rører seg ikke av flekken, kan absolutt anbefale den. Husker ikke hvilken type det var, men den kostet rundt 250,- tror jeg, og den er blå. ;) Var også med instruksjoner og "klosser", som jeg aldri har fått brukt, da.

Lykke til med kurset, fortell gjerne hvordan det går da jeg vurderer å begynne med yogatimer selv. :)

Endret av Ambivalent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en yogamatte fra Nike, kjøpte den på XXL for et par år siden. Den ligger helt flatt når jeg trener, selv om den er sammenrullet når jeg ikke bruker den. Sklisikker på begge sider, rører seg ikke av flekken, kan absolutt anbefale den. Husker ikke hvilken type det var, men den kostet rundt 250,- tror jeg, og den er blå. ;) Var også med instruksjoner og "klosser", som jeg aldri har fått brukt, da.

Lykke til med kurset, fortell gjerne hvordan det går da jeg vurderer å begynne med yogatimer selv. :)

Off topic, men lurer du på noe, har jeg holdt på med yoga en stund, og hjelper gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Litt off-topic, men jeg syns klosser er gull verdt! Feks kan man hvile hodet på dem i diverse framoverbøyer, slik at man slapper helt av i nakken. Hvis man ikke klarer å ta i bakken kan man også støtte seg på kloss.

Selv har jeg kjøpt matter på nett, men hvis Nikes matter er bra, vil jeg vurdere det neste gang. Kjekt å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_beate_*
Litt off-topic, men jeg syns klosser er gull verdt! Feks kan man hvile hodet på dem i diverse framoverbøyer, slik at man slapper helt av i nakken. Hvis man ikke klarer å ta i bakken kan man også støtte seg på kloss.

Selv har jeg kjøpt matter på nett, men hvis Nikes matter er bra, vil jeg vurdere det neste gang. Kjekt å vite!

jeg har en matte fra nike som jeg kjøpte for en måned siden. Den kostet 300 kr. Den er IKKE sklisikker, og den ruller seg opp... Skikkelig irriterende. Har alltid vært fornøyd med andre ting fra Nike, men yogamatten var dårlig. Jeg vurderer å kjøpe den samme yogamatten som instruktøren min har, vet ikke hva merke det er, men jeg har prøvd den og den er skli sikker. Ikke kjekt å gjøre yoga når du må passe på at du ikke sklir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hei! En litt sent innlegg, men jeg vil virkelig anbefale en økologisk yogamatte som heter Bhu. Den fås bl.a kjøpt på Yogaloftet i Oslo. Vet at de sender over hele landet dersom du spør om det. Sjekk www.yogaloftet.no og velg Yogabutikk. Surya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Tråden er ryddet iht. KGs regler.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

* Reklame og annonsering (ta gjerne kontakt for annonsemuligheter). Du kan ikke skaffe homeparty-avtaler via forumet, eller verve andre til bokklubber eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok hvis lenken har relevans, og innlegget har egenverdi også uten lenken.

Phaedra,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...