Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har noen føflekker på armen jeg gjerne skulle vært foruten. De er ikke "farlige" så legen min vil ikke ta de, og vil helst slippe å få store stygge arr.

Så derfor tenkte jeg å fjerne de med laser. Noen som har erfaring med dette? Hva ligger prisene på? Og er det noen som vet hvor i Trondheim jeg kan få gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til Oslo og fjerne noen med laser i oktober, så jeg lurer egentlig på det samme. :)

Du kan jo se på laserklinikken i Trondheim, men jeg har ikke noen erfaringer med dem.

Priseksempler på fjerning med laser hos føflekklinikken i Oslo kan du se her.

Skrevet
Jeg skal til Oslo og fjerne noen med laser i oktober, så jeg lurer egentlig på det samme. :)

Du kan jo se på laserklinikken i Trondheim, men jeg har ikke noen erfaringer med dem.

Priseksempler på fjerning med laser hos føflekklinikken i Oslo kan du se her.

Synes den i Oslo virket litt mer seriøs enn den i Trondheim. Da tror jeg at jeg tar turen dit i stede:) Takk for svar!

Er det slik at det koster 960 for 3 føflekker da eller?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Synes den i Oslo virket litt mer seriøs enn den i Trondheim. Da tror jeg at jeg tar turen dit i stede:) Takk for svar!

Er det slik at det koster 960 for 3 føflekker da eller?

Hei.Fikk fjernet føflekker på laserklinikken i Sandvika,tok vel en fire fem stykker,tror ikke jeg betalte mere enn 700.-kr så det er nok billigere. Det er kjempefint å fjerne med laser,blir ikke arr etterpå.Fikk bare fin ny hud under. :)

• 5 måneder senere...
Gjest missiP
Skrevet

heisann

jeg er ei jente på 20 år som gjerne trenge noe deres ideer på hvilke leger som kan fjerne en føflekk. Jeg har lest forum her men jeg har ikke hørt noe dere har føflekk som ligger midt i munnen. jeg har lyst til å fjernet det, men er redd for at det blir arr. jeg håper jeg kan få svar..! :) takk for hjelpen

Gjest Gjest
Skrevet
heisann

jeg er ei jente på 20 år som gjerne trenge noe deres ideer på hvilke leger som kan fjerne en føflekk. Jeg har lest forum her men jeg har ikke hørt noe dere har føflekk som ligger midt i munnen. jeg har lyst til å fjernet det, men er redd for at det blir arr. jeg håper jeg kan få svar..! :) takk for hjelpen

Gå til legen din og be om henvisning til en hudspesialist - hvis hudspesialister "gjør" munnhuler; hvis ikke, så vet i hvert fall legen hvor du bør henvende deg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

På laserklinikken.no fjerner de opp til 20-30 føflekker fra 1500 kr!:) Har avdelinger over hele norge.

Gjest Gjest_Tanja_*
Skrevet

Noen som vet hvordan sykehus fjerner fløflekk?

Har en veldig stor fløflekk mitt på brystpartiet (ikke på selve puppen). Hudlegen sa at sykehuset måtte fjerne den. Er redd for å få et skikkelig skjemmende arr. Den sitter mer eller mindre mellom puppene og er veldig synlig.

Skrevet

Det at Laserklinikken fjerner 20-30 stk for 1500 kroner er ikke sant.. Jeg fjernet en føflekk der i dag for 400.

Skrevet
Det at Laserklinikken fjerner 20-30 stk for 1500 kroner er ikke sant.. Jeg fjernet en føflekk der i dag for 400.

Ikke umulig at det koster det faktisk.. Fra sidene deres:

"For fjerning av 30-70 flekker vil prisen variere fra kr 1.500 til kr 3.000 avhengig av størrelsen på flekkene."

http://laserklinikken.no/cosmet.shtml#foflekker

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg betalte 33 kroner stykket etter pruting og hvite løgner.

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg har noen føflekker på armen jeg gjerne skulle vært foruten. De er ikke "farlige" så legen min vil ikke ta de, og vil helst slippe å få store stygge arr.

Så derfor tenkte jeg å fjerne de med laser. Noen som har erfaring med dette? Hva ligger prisene på? Og er det noen som vet hvor i Trondheim jeg kan få gjort det?

Skrevet

er det utstående føflekker det er snakk om her eller? skulle gjerne fjernet noen "flate" på armen, som jeg skjemmes veldig over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...