*Emma* Skrevet 23. september 2007 #21 Skrevet 23. september 2007 De ER dårlige til å ringe å gi beskjeder der. Jeg kjøpte slør der og da skulle de og ringe men jeg hørte ikke noe. Jeg ringte tilbake og spurte...hun skulle sjekke og ringe meg tilbake...hørte ikke noe...til slutt droj eg ned og da hadde det akkurat kommet inn så jeg tok det med meg. Men ellers har jeg ingenting å si på butikken. Jeg kjøpte nettopp en selskapskjole der. Den var litt stor over bysten så hun sa de skullesy den inn for meg. Søm kostet litt, minste pris var 300 og siden dette vars å lite ble det ikke mere enn det da hun. Da jeg hentet kjolen 1 uke senere kostet søm bare 100kr Kjempe flott!!!
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 23. september 2007 #22 Skrevet 23. september 2007 jeg backer Kravstor kunde. Drømmekjolen min finnes i en butikk jeg kan stole på, og som følger opp!! det er nok av andre ting og henge fingrene i.
LilleSolstråle Skrevet 23. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 23. september 2007 dette er jo et forum og et perfekt sted å få ut frustrasjon! better out than in og bedre her enn til en du kanskje skal forhandle med senere! synes du skal ringe og høre, det ordner seg sikkert! men ut i fra det du forteller så har du ikke gjort noen form for bindende avtaler med brudesalongen så da har du all rett til å snuse på andre salonger og eventuelt kjøpe kjole et annet sted! til deg fra Lille! Takk for klemmen Lille tilbake til deg Har fått sjekket priser litt andre steder. Og hos Torunns Drømmekjoler kan de lage helt lik kjole til meg for 4500 kr (kjolen koster 8900 opprinnelig). Frister jo det,men jeg skal ringe Brud og bli ny først ihverfall Og ja,det er jammen godt med et forum som man kan få ut litt ,så jeg ikke hadde klikka i vinkel når jeg først ringer dem
LilleSolstråle Skrevet 25. september 2007 Forfatter #25 Skrevet 25. september 2007 Har ikke rukket å ringe dem fra jobb i dag,og da jeg kom hjem var de stengt. Men i morra begynner jeg sener,så da skal jeg ringe med en gang de åpner. <det blir spennende å se hva de sier
*Emma* Skrevet 26. september 2007 #26 Skrevet 26. september 2007 De har åpent til 19 på torsdager.....sånn i tilfelle du ikke rekker i dag
LilleSolstråle Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #27 Skrevet 1. oktober 2007 Nå har jeg endelig fått ringt dem,og ho dama jeg snakka med skjønte ingenting.. Jeg sa at det var avtalt at de skulle ringe meg så fort den andre kjolen kom inn i slutten av august. Men ho jeg snakka med nå sa det ikke var bestilt flere av den kjolen (den jeg bare skulle prøve for å sammenlikne fargene) og meg kunne ho ikke se verken papirer eller noen ting på. Greit nok at de sikker har mye kunder,men litt ryddige burde de vel være?? Jeg hadde jo skrevet ned navn og nummer på arket med navnet på kjolen... Men da er jo den grei. Da kommer jeg nok til å bestille fra Torunns Drømmekjoler istedet gitt.
SøsterLiten Skrevet 1. oktober 2007 #28 Skrevet 1. oktober 2007 ikke bra! men på den andre siden så er det jo supert for da kan du gjøre forretninger med Torunn uten å tenke på å ha dårlig sammvittighet! synes ikke det er noen unnskyldning at de har mange kunder! en god butikk har orden på sysakene sine! lykke til med Torunns drømmekjoler! det beste der er jo at hvis det er noen ekstra smådetaljer du vil ha med så går det jo fint å fikse der! fra Lille
LilleSolstråle Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #29 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) ikke bra! men på den andre siden så er det jo supert for da kan du gjøre forretninger med Torunn uten å tenke på å ha dårlig sammvittighet! synes ikke det er noen unnskyldning at de har mange kunder! en god butikk har orden på sysakene sine! lykke til med Torunns drømmekjoler! det beste der er jo at hvis det er noen ekstra smådetaljer du vil ha med så går det jo fint å fikse der! fra Lille Ja,det er sant. Pluss at jeg får kjolen for 4500 istedet for 8900 og kåpen for 2500 istedet for 4000 Har du erfaring med Torunns? Har hørt så mye positivt om ho. Er ho så flink at det blir omtrent tro kopi? Endret 1. oktober 2007 av SynneMarie
Gjest Brud2008 Skrevet 1. oktober 2007 #30 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Ja,det er sant. Pluss at jeg får kjolen for 4500 istedet for 8900 og kåpen for 2500 istedet for 4000 Har du erfaring med Torunns? Har hørt så mye positivt om ho. Er ho så flink at det blir omtrent tro kopi? Jeg har bestilt kjolen min fra Torunn..den er kjempe nydelig og gleder meg kjempe mye til den dagen jeg skal bruke den :juhu: Jeg for min del synes hun er veldig flink!! Endret 1. oktober 2007 av Brud2008
LilleSolstråle Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #31 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har bestilt kjolen min fra Torunn..den er kjempe nydelig og gleder meg kjempe mye til den dagen jeg skal bruke den :juhu: Jeg for min del synes hun er veldig flink!! Så bra da gleder jeg med til å kjøpe av ho titta på sida hennes også,og sinnsykt mange som skriver masse positivt. I tillegg er ho så rask til å svare på mailer. Åååh,gleder meg :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå