Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 For litt over et år siden falt jeg og slo hodet i bakken.Jeg besvimte som resultat av at jeg slo hodet mot asfalten, men våknet allikevel cirka 5 minutter etterpå.Kan jeg ha pådratt meg hjerneskade som en følge av dette?
Bokormen Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Det skal nok heldigvis litt mer til for å få hjerneskade, men om du syns du har forandret deg etter dette (fått oftere hodepine, sanseforstyrrelser, forandret personlighet osv osv) ville jeg selvsagt kontaktet lege. Er det noen spesiell grunn til at du spørr, når det er et helt år siden det skjedde?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Det skal nok heldigvis litt mer til for å få hjerneskade, men om du syns du har forandret deg etter dette (fått oftere hodepine, sanseforstyrrelser, forandret personlighet osv osv) ville jeg selvsagt kontaktet lege. Er det noen spesiell grunn til at du spørr, når det er et helt år siden det skjedde? Nei,kom bare til å tenke på det. Jeg har ikke hatt sanseforstyrrelser i forhold til syn ,lukt eller hørsel,ikke har jeg vært plaget av hodepine heller, så da kan jeg sannsynligvis ta det med ro håper jeg.
Bokormen Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Om du ikke har merket noen forandring tror jeg ikke du trenger å bekymre deg
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 For litt over et år siden falt jeg og slo hodet i bakken.Jeg besvimte som resultat av at jeg slo hodet mot asfalten, men våknet allikevel cirka 5 minutter etterpå.Kan jeg ha pådratt meg hjerneskade som en følge av dette? Ja..
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Ja.. Eh...kan du utdype svaret ditt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå