Gjest milkyway Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Jaja, det måtte jo bare skje en gang i livet mitt. Vi snek oss inn på hotellet rett ved siden av utestedet vi var på, og tok heisen opp til 12 etasje og begynte bare på gulvet så hørte vi noen, og tok branntrappa ned til et bomberom eller noe. Var i full sving og det var så skummelt og digg på samme tid! Plutselig kommer det en hotellvakt inn, "oh shit" sier vi, og han bare står og glor! Peeping Tom! Etter kanskje 20 sek stirring, sier "han hiv på tøyet" og går ut. Han eskorterer oss til heisen og lar oss faktisk slippe unna. Første vi gjør inni der er å kline og ta på hverandre som noen overkåte kaniner, jeg trodde aldri jeg skulle tenne på å bli busta, ikke han heller :-D Nå må dere dele deres pinlige erotiske historier da vel!
wishingitwas Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Muligens ikke så offentlig, men dreiv og sugde en fyr på et kjøkken på en fest, da kameraten hans kommer inn. Han så på oss og sa (til fyren): "vi snakkes i morgen, vi." og gikk. var ikke så flau der og da, egentlig. en annen gang vi blei oppdaga i en garasje, ff-en min og meg, der vi holdt på i en parkert bil. det var flauere. det var noen fremmede ungdomsgutter, så trakk bare på meg buksa igjen, også stakk vi ut, og fant oss et annet sted.
Gjest milkyway Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Haha! Det er så pinlig, men jeg lurer på om ikke det er verre for de som oppdager? :-D
milla-mor Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 det ER pinligere for den som oppdager det! jeg var på hyttetur sammen med en venninne og ti kamerater. jeg delte rom og seng med venninnen min, og når jeg skulle legge meg etter en veldig langvarig drikke-orgie, reagerte jeg på at sengen beveget på seg. rasende snøvlet jeg at den forbanna senga værsågod fikk ligge litt stille, og la meg oppi (uten så mye klær). vent nå litt... jeg er da ikke SÅ full... og, jadda! rett ved siden av meg var min venninne og kamerat noe så innmari igang! og ja. det var absolutt flauest for meg, som halvnaken hadde krøpet oppi sengen til noen som hadde sex... jeg har blitt fersket av min lillebror, men like etterpå fersket jeg han, så vi bare lo av det. dessuten var situasjonen (dvs stillingen) han ble fersket i mye mer avslørende, for å si det sånn
Gjest Chrizzy Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Uff, ja! En gang som kanskje ikke er så ille, det var på fjellet, oppdaget plutselig at helt på andre siden stod det parkert en "campingbil" et godt stykke unna, den gikk liksom i ett med terrenget så vi hadde ikke oppdaget den, trodde vi var helt alene. Der stod en fyr med kikkert. Siden jeg er helt sikker på at han ikke var fra området så var det ikke så ille egentlig. En annen gang var veldi pinlig, det var en liten jente som oppdaget oss, kanskje hun var i 8-10- års alderen. Det var ikke gøy. Trodde vi hadde gjemt oss bra i et folketomt rom, bak en sofa helt innerst inne i hjørnet.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 det ER pinligere for den som oppdager det! jeg var på hyttetur sammen med en venninne og ti kamerater. jeg delte rom og seng med venninnen min, og når jeg skulle legge meg etter en veldig langvarig drikke-orgie, reagerte jeg på at sengen beveget på seg. rasende snøvlet jeg at den forbanna senga værsågod fikk ligge litt stille, og la meg oppi (uten så mye klær). vent nå litt... jeg er da ikke SÅ full... og, jadda! rett ved siden av meg var min venninne og kamerat noe så innmari igang! og ja. det var absolutt flauest for meg, som halvnaken hadde krøpet oppi sengen til noen som hadde sex... jeg har blitt fersket av min lillebror, men like etterpå fersket jeg han, så vi bare lo av det. dessuten var situasjonen (dvs stillingen) han ble fersket i mye mer avslørende, for å si det sånn Så hyggelig at familien oppdaget hverandre! Det bidro vel til tettre familiebånd og relasjoner...? En ekte, sunn og naturlig kjernefamilie der bror og søster har sex foran hverandre. Herlig, mangler vel bare foreldrene også? :love:
milla-mor Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Så hyggelig at familien oppdaget hverandre! Det bidro vel til tettre familiebånd og relasjoner...? En ekte, sunn og naturlig kjernefamilie der bror og søster har sex foran hverandre. Herlig, mangler vel bare foreldrene også? :love: vel, vi er jevnaldrende, hadde rom ved siden av hverandre, og var aldri single... shit happens. det var heller ikke sånn at vi ble stående for å se.. kødd-ape.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 Jeg og en "fjern" venn, på fest, i fylla, nærmeste fotballbane..... som også ble flittig brukt av hundeeiere etter mørkets frembrudd (til å lufte bikkja på)...... plutselig kom det en nysgjerrig hund gitt og eiern like etter..... flaut flaut!!!!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. september 2007 #9 Skrevet 23. september 2007 Har blitt oppdaget i bilen av bestemora mi! Det var flaut det. Ble også oppdaget mens jeg ble tatt bakfra bak en videregående skole. Et par som så oss, men vi bare fortsatte! Har blitt ferska av mamma på rommet mitt med en ungdomskjæreste og i stua av en kamerat av han jeg knulla med da På fjellet holdt jeg og en ex på mens et gammelt ektepar kom over oss. Vi fikk kjapt på oss klærne! I ett busskur mens jeg sugde kjæresten min. Vi sprang derifra dritflaue!! Og ellers så har jeg praktisert sex med menn ofte med andre i rommet, venninner, søstra mi og kompiser
Gjest Frøken Titt Skrevet 23. september 2007 #10 Skrevet 23. september 2007 Ja. Av min mor. Hun sa unnskyld og gikk opp igjen fra boden.
Gjest nobilian Skrevet 24. september 2007 #11 Skrevet 24. september 2007 Har blitt oppdaget i bilen av bestemora mi! Det var flaut det. Ble også oppdaget mens jeg ble tatt bakfra bak en videregående skole. Et par som så oss, men vi bare fortsatte! Har blitt ferska av mamma på rommet mitt med en ungdomskjæreste og i stua av en kamerat av han jeg knulla med da På fjellet holdt jeg og en ex på mens et gammelt ektepar kom over oss. Vi fikk kjapt på oss klærne! I ett busskur mens jeg sugde kjæresten min. Vi sprang derifra dritflaue!! Og ellers så har jeg praktisert sex med menn ofte med andre i rommet, venninner, søstra mi og kompiser *** Du har sex mens søstra di er i rommet?
Gjest Frøken Titt Skrevet 24. september 2007 #12 Skrevet 24. september 2007 *** Du har sex mens søstra di er i rommet? Må si jeg lurer på det samme. :klø:
Gjest ? Skrevet 24. september 2007 #13 Skrevet 24. september 2007 Er ikke poenget og spenningen med å ha sex offentlig at man kan bli oppdaget, jeg trodde det var hele vitsen. Se på meg-jeg har sex og hva hvis noen oppdager oss nå, det gir jo ekstra tenning.
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2007 #14 Skrevet 24. september 2007 Jeg har blitt oppdaget av en hund... Den slikket meg i det øret, og jeg lurte på hvor lang tunge mannen hadde, all den stund tungen hans var opptatt et annet sted. Dette var i en park... Ellers har jeg hatt mine runder på offentlige transportmidler, men vet ikke om man ble oppdaget, for å være helt ærlig... Har blitt fersket av og fersket lillebror noen ganger...
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. september 2007 #15 Skrevet 24. september 2007 *** Du har sex mens søstra di er i rommet? Ja mens hun hadde sex med en annen og venninna mi har sex med sin type og jeg med min?You see? Ikke mer innviklet enn det.Da har du jo på en måte offentlig sex med andre tilstedet?
Gjest tanta til beate Skrevet 24. september 2007 #16 Skrevet 24. september 2007 Ja mens hun hadde sex med en annen og venninna mi har sex med sin type og jeg med min?You see? Ikke mer innviklet enn det.Da har du jo på en måte offentlig sex med andre tilstedet? folk forsto vel det. de ble vel heller noe sjokkert over at du gjør dette med din søster til stede. da kan du like så godt kalle det en orgie syns jeg. siden søstern din og en venninne var med på det også. og orgie med familiemedlemmer er litt vel sært?
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. september 2007 #17 Skrevet 24. september 2007 folk forsto vel det. de ble vel heller noe sjokkert over at du gjør dette med din søster til stede. da kan du like så godt kalle det en orgie syns jeg. siden søstern din og en venninne var med på det også. og orgie med familiemedlemmer er litt vel sært? Er det så big deal da? Tror du det er noe som skjer hele tiden du da? Nei det har skjedd ja men ikke med venninnen min tilstedet. Det var en annen gang! Og begge gangene så hadde de også sex med menn!!Så de var opptatt med sitt og jeg med mitt selv om vi var på samme rom!Var vel ikke slik at vi satt og så på hverandre heller! Det bare ble slik!! Og ja har hatt partnerbytte også ..gud bevares jeg må jo være gal!!.ler2: Har også hatt trekant med to menn og med ei venninne og en mann..Det må vel være dråpen vel??Må snart legges inn på psykiatrisk sykehus jeg kanskje?
Gjest Nedfall Skrevet 24. september 2007 #18 Skrevet 24. september 2007 Det må vel være dråpen vel??Må snart legges inn på psykiatrisk sykehus jeg kanskje? Trenger du vel ikke ? Men.. jeg burde kanskje be for deg..
Gjest bruttulf Skrevet 24. september 2007 #19 Skrevet 24. september 2007 Er det så big deal da? Tror du det er noe som skjer hele tiden du da? Nei det har skjedd ja men ikke med venninnen min tilstedet. Det var en annen gang! Og begge gangene så hadde de også sex med menn!!Så de var opptatt med sitt og jeg med mitt selv om vi var på samme rom!Var vel ikke slik at vi satt og så på hverandre heller! Det bare ble slik!! Og ja har hatt partnerbytte også ..gud bevares jeg må jo være gal!!.ler2: Har også hatt trekant med to menn og med ei venninne og en mann..Det må vel være dråpen vel??Må snart legges inn på psykiatrisk sykehus jeg kanskje? Ikke hør på snerpete a4 folk som ikke har annet å gjøre enn å klage på folk som faktisk tørr å leve ut sexualiteten sin
Knøttet Skrevet 24. september 2007 #20 Skrevet 24. september 2007 Jepp ... jeg satt og så på tv på soverommet mens min daværende kjæreste og hans bror var på stua. Min daværende kjæreste kom inn, og vi hadde sex mens broren var i stua. Så ringte telefonen, og broren kom inn ... Heldigvis hadde vi dyne over oss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå