Annie Skrevet 3. april 2003 #1 Skrevet 3. april 2003 Hørte på radioen i dag at "prøv en herrebukse, og vinn en Harley Davisdon". Hva pokker med oss kvinner som det ikke er naturlig for å prøve herrebukser? Kan ikke vi bli med i trekningen eller må vi prøve herrebuksene? Hølder det å bare prøve dem, eller må de kjøpes? Reklamen sier nemlig ikke noe om at buksene må kjøpes. UANSETT... Jeg er ingen kvinnesaksforkjemper, men dette var å dra det for langt Kappahl! Jeg vil også ha en Harley!!!!! :evil: :evil: :evil:
Tusenfryd Skrevet 3. april 2003 #2 Skrevet 3. april 2003 Gå og prøv en herrebukse da vel! Og få dama til å løpte frem og tilbake etter størrelser for deg. Eller kanskje det kommer en "kvinnekampanje" neste uke.
Arwen Skrevet 3. april 2003 #3 Skrevet 3. april 2003 Eller send de en mail.. http://www.kappahl.no/index2.asp?url=about
Crazee Skrevet 3. april 2003 #4 Skrevet 3. april 2003 Hmmm - så ofte som eg ser damer prøva herreklede så trudde eg ikkje det var noko problem?
MarianneE Skrevet 4. april 2003 #5 Skrevet 4. april 2003 Aldri tenkt på dette, jeg! Tenkte bare "Yezz! Nå må jeg sende Mannen på KappAhl"!!!!! 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå