Gå til innhold

Fly til USA


Latee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvor du skal, men til New York så får man iallefall rimelig billige billetter i desember.

Søkte på flere forskjellige datoer, og prisene oversteg ikke 4800 t/r, og fant billetter helt ned til 3800t/r - det er billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor du skal, men til New York så får man iallefall rimelig billige billetter i desember.

Søkte på flere forskjellige datoer, og prisene oversteg ikke 4800 t/r, og fant billetter helt ned til 3800t/r - det er billig!

Hvilke flyselskap er det som flyr til USA, og hvilket er det billigste? Hvor var det du søkte når du fant de prisene der? Håper på en USA-tur til sommeren, men flybillettene på den tida er dyre, og kan trenge tips om hvilke flyselskap som er får oss smertefritt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg på andre siden, men pleier å bestille billettene mine fra Norge, siden enveis er så fryktelig dyrt, og jeg skal jo tilbake en gang, men det må jo planlegges på forhånd da. :)

Jeg pleier å reise med Continental, siden det er direktefly. Nattfly til Norge er genialt, selv om det er bestialsk trangt :) Pleier å søke på restplass.no etter billetter, da får man opp flere flyselskaper eller kilroy.no.

Det meste jeg har betalt t/r er vel 6500 kr, og det var på 3 dagers varsel midt på sommeren, så skal ikke klage.

Hvor skal du og hvor mye er du villig til å betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal du og hvor mye er du villig til å betale?

Vi skal til Miami først, men så tenkte vi å leie en bil og kjøre litt rundt. Og da er det mulig vi flyr fra et annet sted enn Miami hjem. Er vel egentlig villig til å betale det som trengs, men håper vi kan få tak i billetter til den prisen du nevnte, rundt 6500 t/r. USA-tur for to blir fort dyrt, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd å bestille billetter der ankomst og avreiseflyplass ved retur er forskjellig, men de som reiser rundt gjør jo det, så det er kanskje ikke så vanskelig som jeg tror :) Krever kanskje bare litt mer arbeid, men er jo sikkert verdt det når man vil reise rundt litt.. Håper jeg også får muligheten til det etterhvert, hadde jo vært greit når jeg først er her borte :)

Hemmeligheten er vel bare å planlegge og bestille billettene i god tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir billigere jo lengre unna avreisedato du bestiller .

KLM er ikke så veldig dyrt (mulig det finnes billigere alternativer enn det også .. ) , du kan jo se selv ¨på www.klm.no

Hvis du ikke liker å bestille over internett så tror jeg du kan ringe support der også og få dem til å legge inn bestilling for deg , men tror det koster en hundrelapp eller 2 mer da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellig adkomst og avreiseflyplass er som regel noe dyrere enn vanlig t-r reise til og fra samme flyplass. Regn også med at amerikansk passkontroll + ekstra sikkerhetssjekk når du har ulik adkomst og avreiseflyplass. Det går greit, men er ganske irriterende og krever at du legger inn ekstra tid til sikkerthetssjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere! Fant de billigste billettene på Restplass.no, men endte opp med en fra Supersaver.no (fant på finn.no) fordi tidene passet bedre og det var kortere flytid. Flyr med Continental og betalte rundt kr 4600 tur-retur til Dallas, TX.

Endret av Latee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...