Gå til innhold

Vondt i puppene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vondt i begge puppene. De har vært ømme før også, men nå er det på en annen måte. Det er også vondt litt oppover mot armhulen på begge sider. Smerten kan likne litt på stølhet, men det er likevel ikke helt det samme.

Jeg er også slapp og rar i hodet i dag (føles ut som jeg brygge på en forkjølelse) Kan det ha en sammenheng? Noen som har opplevd noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tippe at du har menstruasjon i vente innen få dager, eller at du er gravid. Jeg får svært ømme pupper i dagene før mens, og de føles store.

Skrevet

Jeg ville også trodd at du kanskje kunne være gravid , da kan man bli trett også .

Smerter i brystet som stråler ut mot den venstre armen har jeg lest burde ettersees av lege ASAP, men da skal det være mer enn bare ømt .

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg har heldigvis ikke strålende smerter. Det er fremdeles vondt/ømt. Men jeg skal ha mens imorgen, så det kan jo godt hende at det er bare det. Så da får vi bare håpe jeg faktisk får den ;)

• 4 år senere...
Gjest stsndf bound
Skrevet

Hei, jeg får vondt i puppene har hatt det engang før! men lurer på hva det kan være? også trøtt og sliten hele tiden og vært en god del kvalm i hele dag, så lurer på hva det kan være?? noen som vet det ? :)

Skrevet

Hei, jeg får vondt i puppene har hatt det engang før! men lurer på hva det kan være? også trøtt og sliten hele tiden og vært en god del kvalm i hele dag, så lurer på hva det kan være?? noen som vet det ? :)

Ta en graviditetstest. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...