Gå til innhold

Lekkasje i dør


Titta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ganske vanlig feil hos VAG. Stikk og klag, du, det skal selvfølgelig ikke være sånn. Skoda har lenge vært plaget av lekkasjer fra pakinger og slikt, og jeg ville i samme slengen bedt dem om å sjekke resten av sealere og pakninger - spesielt rundt frontruten! Det andre viktige er å sjekke at disse lekkasjene ikke har forårsaket rust. Dette er viktig at det blir sjekket med en gang! Rust sover aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har en Fabia som er ca. ett år gammel og hun har også problemer med lekkasje. Hun har hatt bilen på reparasjon to ganger for å fikse problemet. De har visst vært medgjørlige med henne, og hun har heller ikke hatt noe problem med å få gratis leiebil mens bilen hennes er på reparasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere to. Jeg tar en tur på verkstedet på mandag så får vi se hva de sier. Får håpe det ikke blir en altfor dyr affære

Endret av Titta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør slippe å betale en døyt for noe i det hele. Dette er en fabrikkfeil som Skoda/VW sliter med. Det er ikke din feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tenkte bare jeg skulle oppdatere denne litt.

Det ble påvist lekkasje i døren, så den skal inn på verksted imorgen. Det går heldigvis på garantien, så det skal ikke koste meg noe. Men, blir stående uten bil i 2-4 dager og det er jo kjedelig. De har tilbud om erstatningsbil for 350,- men det hadde de ikke ledig når min bil skal inn. Ringte importøren for å høre hva en har krav på i slike tilfeller og han synes det hørtes tvilsomt ut i og med at det er en garantisak og jeg prøvde å bestille erstatningsbilen en uke før bilen skal inn på verksted, men sa samtidig at jeg ikke har krav på noe. Det blir alltid tatt en vurdering ut fra hvor stor ulempe det er for meg å være uten bil, og jeg kunne jo bare ta taxi til jobb (jobber 20 min kjøretur fra der jeg bor med en arbeidstid som gjør at buss ikke alltid er aktuelt)

Kjedelig. Synes rett og slett det er dårlig service. Men men, skal bli godt å bli kvitt duggen i bilen hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig at de ikke ordnet lånebil til deg, de kunne vel kontaktet et utleiefirma eller noe sånt hvis de ikke hadde bil inne. Men som du sier, det viktigste er tross alt at de fikser feilen på bilen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...