Gå til innhold

hva ville du gjort?

Fremhevede innlegg

Skrevet
hva ville du gjort hvis det faktisk var du som vant 1 million i lotto?

Da hadde jeg blitt sinna, for når jeg endelig vinner i lotto, så var det kun 1 million...

Hvem skulle jeg delt med da liksom???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt alt på høyrentekonto og overlevd på rentene. (Ja, jeg og samboeren lever på 100.000 i året). Hadde nok fortsatt lett etter jobb, men hadde vært deilig å hatt penger til legebesøk før jeg var SYK, og kunne tatt meg en tur for å handle klær på fretex før de jeg har er full i hull.

Skrevet
Satt alt på høyrentekonto og overlevd på rentene. (Ja, jeg og samboeren lever på 100.000 i året). Hadde nok fortsatt lett etter jobb, men hadde vært deilig å hatt penger til legebesøk før jeg var SYK, og kunne tatt meg en tur for å handle klær på fretex før de jeg har er full i hull.

Send meg gjerne en pm med hvilken bank som gir 10% rente på innskudd. :ler:

Skrevet

Æh. Betalt ned studielånet, og tatt med meg venninna mi på en 6måneders rundreise i Latin-Amerika. Penger = opplevelser for meg. Skulle sikkert vært mer fornuftig, men da hadde jeg hatt et fattigere liv. :popcorn:

Skrevet

Jeg ville investert litt i bedriften min så ville jeg kjøpt meg en ny bil :) Spart opp resten til framtidig huskjøp... :)

Oooog selvfølgeliv brukt littegranne på litt nye ting som jeg bare hadde lyst på :danser:

Skrevet

Bygd på huset en halv etasje, og det har vi fått pris på rundt 800.000,-, resten ville jeg brukt på ferie og meg selv

Skrevet

Betalt den nye bilen jeg har kjøpt, gitt penger til samboeren min sitt drømme bil-prosjekt og spart resten. Det hadde nok dryppet litt på mine foreldre og søsken også.

Skrevet

Hvis jeg først vinner en million skal jeg ha litt moro med det, men skal også være litt fornuftig. Hadde derfor betalt ned billånet til sambo som en gave til han (130.000). Så hadde jeg satt av 700.000 til oppussing/renovering- og da skal vi omtrent ikke løfte en finger selv. Da har jeg igjen 170.000. Så skulle vi reist på en "time of our lives" 4 ukers USA-ferie (mens huset ble pusset opp for eksempel), route 66 eller noe (sambos drøm). Kan tenke meg at 70.000 hadde gått glatt.

Så hadde jeg hatt lyst til å gjøre noe for kollegaene mine, tatt med alle på teater og spandert fancy middag for eksempel, også hadde jeg kjøpt nye møbler og gardiner til pauserommet. Si det kostet meg 20.000 da. 50.000 hadde gått inn på sparekontoen min, og resten (30.000) skulle vi fjaset bort på klær, duppeditter, deilige middager, nytt stæsj til det nyoppussede huset vårt etc. *drømme*

Skrevet

Jeg ville gitt litt til mamma og samboeren, og litt til pappa og stemoren min.

Så ville jeg spart en del til meg selv senere i livet^^

Å gitt 200 000 til Leger uten grenser eller redd barna :jepp:

Skrevet

Da ville jeg kjøpt bolig, gitt endel til søster og resten inn på sparekonto.

Gjest Heloise
Skrevet

Jeg ville puttet alt inn på sparekonto, e.l., og latt som om det ikke eksisterte... 0o

Skrevet (endret)

Vi vant litt over en million i lotto. Og kjøpte leilighet :) Som den gang kostet 800 000 men som sikkert er verdt rundt 1.5 i dag :)

Var en helt vill følelse når de ringte opp og sa at vi hadde bombesikkert vunnet 250 000 , men hadde mulighet til å vinne så så mye.. trodde det var en dårlig spøk jeg :ler:

Endret av Eponine
Skrevet

Betalt ned gjeld og nærmer meg en gjeldfri tilværelse!

Skrevet
Betalt ned gjeld og nærmer meg en gjeldfri tilværelse!

Signerer denne. Mer opplevelser i fremtiden med mindre månedlige utgifter, så det hadde nok blitt kjekke ferier og opplevelser. Hadde kanskje lagt noen tusen i en ny bil, den gamle synger på siste verset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...